Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
papagroom schreef:
Citaat:dit is mijn hengst Pluisje. ik heb hem nu 8 jaar en ik denk dat hij ongeveer 11,5 jaar oud is. toen ik hem vond was hij zwaar mishandeld en erg ziek, ik was toen 8 jaar en ik was doodsbang voor paarden, omdat mijn ouders me hadden geleerd dat ze gevaarlijk zijn. ik had een klik met hem, hij vertrouwde alleen mij. het begon met elke dag een snoepje, daarna een aaitje en uiteindelijk een halster. het heeft met daarna nog 2 jaar gekost om hem het weiland uit te krijgen. en nu, 8 jaar later, springt hij 1 meter hoog, rijdt hij 3 uur lang met mijn nichtje het bos in, en heeft hij 3 dochters en een zoon, met nog een tweeling en een ander veulen op komst! ik hou zoveel van deze pony, en omdat hij zover is gekomen, verdient hij het om in het zonnetje gezet te worden.
papagroom schreef:En hij springt 1m hoog.....als ik die foto`s zo bekijk is dat meer dan hij zelf hoog is.....
pleiada schreef:Nou als ik het zo lees heeft jou pony gewoon een te druk leven en moet hij te veel presteren..Ik zou hem rust geven en groentesoep natuurlijk dan knapt hij wel op..