Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
StalNollie schreef:sorry ben ik nu de enige die vind dat dit paardje een spuitje moet krijgen of naar de slacht gebracht moet worden. dit paardje heeft in mijn ogen geen paardwaardig bestaan. maar dat is mijn mening..
ik zou er overigens al helemaal geen vrijheidsdressuur mee doen, dat kan hij met zijn gewrichten al helemaal niet aan.
edit: is niet aanvallend bedoelt, je bedoelt het waarschijnlijk allemaal goed hoor Ts. is gewoon onwetendheid
StalNollie schreef:sorry ben ik nu de enige die vind dat dit paardje een spuitje moet krijgen of naar de slacht gebracht moet worden. dit paardje heeft in mijn ogen geen paardwaardig bestaan. maar dat is mijn mening..
ik zou er overigens al helemaal geen vrijheidsdressuur mee doen, dat kan hij met zijn gewrichten al helemaal niet aan.
edit: is niet aanvallend bedoelt, je bedoelt het waarschijnlijk allemaal goed hoor Ts. is gewoon onwetendheid
StalNollie schreef:maar als het geen ontwetendheid is waarom dan de vraag over VD want dat is iets wat je gewoonweg niet moet doen met dit beessie
Bassenqua schreef:StalNollie als je het hele topic had gelezen had je begrepen dat TS in eerste instantie niet op de hoogte was van het dwerg syndroom bij haar paardje, dat TS er over nadenkt om het diertje te plaatsen in een mini kudde zegt toch alles al ? TS voor mij is het duidelijk dat je het beste met je paardje voor hebt hoor.
DaisyJolijn schreef:Kleine trucjes