Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sabbientje schreef:Ik loop mee. En wel om de afstand tussen mij en mijn paard te verkleinen, zonder dat mijn paard op een te kleine volte komt te lopen.
Sharonne weet precies de lengte van mijn zweep. En als ze buiten dat bereik loopt, kakt ze in.
Ze is nogal lui aangelegen en veel liever lui dan moe...
En het is niet zo dat ik iedere keer op haar billen moet tikken, het gaat bij haar gewoon om het idee dat ik haar zou kunnen raken als ik wil.
Over het algemeen komt het neer dat ik in een cirkel met een diameter van zo'n 3 meter meeloop.
Maaik schreef:Sabbientje schreef:Ik loop mee. En wel om de afstand tussen mij en mijn paard te verkleinen, zonder dat mijn paard op een te kleine volte komt te lopen.
Sharonne weet precies de lengte van mijn zweep. En als ze buiten dat bereik loopt, kakt ze in.
Ze is nogal lui aangelegen en veel liever lui dan moe...
En het is niet zo dat ik iedere keer op haar billen moet tikken, het gaat bij haar gewoon om het idee dat ik haar zou kunnen raken als ik wil.
Over het algemeen komt het neer dat ik in een cirkel met een diameter van zo'n 3 meter meeloop.
Die zweep van lammert haanstra is echt een uitvinding daarvoor! Mijn pony had daar eerst ook last van, totdat ik die zweep ooit is heb gebruikt, inmiddels heb ik bij hem helemaal geen zweep meer nodig :d