Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(ook niet van longeren overgens) Dus dat moet niet alleen zij leren, maar ik ook nog eens! Bij Dressuurnatuurlijk wordt je heel erg betrokken en kan je overal bij blijven (vraag er gewoon vrij voor
)
siskeh schreef:@zoeff: misschien ligt dat niet alleen aan het groene ding, maar komt er ook een rare lucht vanaf.
(waarvan ik me best voor kan stellen dat je paard daar niet langs wil)
Royen schreef:Het verder doorrijden van het paard, het koetsmak maken en verdere grondwerkoefeningen kunnen allemaal uitgebreidt worden en kan ik prima zelf doen. Heb alleen een goede start nodig want heb eigenlijk helemaal geen verstand van zadelmak maken(ook niet van longeren overgens) Dus dat moet niet alleen zij leren, maar ik ook nog eens! Bij Dressuurnatuurlijk wordt je heel erg betrokken en kan je overal bij blijven (vraag er gewoon vrij voor
)
Ach, tegen die tijd werk ik voor mezelf dus dan kan ik wel vrij nemen
Tot nu toe snapt ze als ik zeg:
)
Doodnormaal paard hoor
.
. Kijk maar naar het paard van Fitzchivalry; die stond gewoon te slapen
. En als je ook maar dénkt dat je paard een rare sprong zou kunnen geven dan stap je gewoon nog niet op. Of als je paard een hulp niet begrijpt, ben je misschien een stap te snel gegaan. Ik bedoel ermee te zeggen dat ik denk dat je geen 'proffessional' hoeft te zijn om je paard nieuwe dingen te leren.
Ze woont ongeveer 7 km van mij vandaan en Royen loopt zo de trailer in dus no problemo
Bijke schreef:(...) Met wat werken jullie nog zoal?
Ik heb een zeil, zwemnoedels, turnmatje (matras heb ik ook ooit gedaan en vond paardje leuk), hoepel, kegeltjes, politielint, balken,...
)
Ben errug trots op mijn kleine meisje
Royen schreef:Royen kan op commando fleemen (lach eens?=het commando)
Gister moest er een wormenkuur in en toen vroeg ik of ze even wilde lachen, wormenkuur erin gedaan (heel kalmpjes) + een handje mueslie. Ik had haar niet vaststaan en ze kon gewoon weglopen etc. maar bleef staan en slikte alles netjes door, daarna maar weer geoefend want ze moet dat commando natuurlijk wel leuk blijven vinden maar ze deed het daarna gewoon weerBen errug trots op mijn kleine meisje