Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nelflobo schreef:Het is al eerder gezegd, maar het blijkt wel weer: tieners denken over het algemeen alleen
maar aan rijden, rijden, rijden. De rest is bijzaak - en die rest is nou juist zo leuk en interessant!
storm93 schreef:Lieve allemaal, aan de hand en grondwerk is gewoon niet te doen.
storm93 schreef:hij staat de hele dag op stal of in de padoc en heeft niks te doen,en elke dag aan de halnd lopen is niet genoeg om zn energie kwijt kan... ik hoef geen commentaar ik wil alleen tips om longeren makkelijker te maken wat hij wel kan en snapt hij valt niet meer aan hij doet gewoon nog irritant.. XX.
EzzieGirl schreef:Ik ben sas dr vriendin(storm93) en ken nin ook hij staat nu op het land en is heel druk.. ik (ik weet dat ik een mietje ben) vind hem dan heel eng want hij gaatda hinniken en kijken en druk ademhalen enzo en daardoor kan ze dus niet met m naar stal lopen om te oefenen want ze heeft hulp nodig daarbij... weten jullie wat ze moet doen XXX Esmée