Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anneliesdj schreef:Er zijn toch niet serieus mensen die hier 25,- aan uitgeven of wel?
Als je naar je bouwmarkt gaat haal je 4 meter touw voor 80 cent per meter en 2 musketon's voor 1,50 p/st, ben je in totaal 6,20 kwijt en hoef je geen verzendkosten te betalen...
anneliesdj schreef:Er zijn toch niet serieus mensen die hier 25,- aan uitgeven of wel?
Als je naar je bouwmarkt gaat haal je 4 meter touw voor 80 cent per meter en 2 musketon's voor 1,50 p/st, ben je in totaal 6,20 kwijt en hoef je geen verzendkosten te betalen...
Romeo2007 schreef:het is speciaal touw en de longeerhulp is ook in lengte verstelbaar dmv schuifjes.
echt niet dat ik ga prutsen in mijn vrije tijd voor 25 euro, heb wel meer te doen...
ijssnuiver schreef:En door de de knoopjes bij de musketonhaak kun je het touw ook korter of langer maken.
fardoe schreef:De ring die de twee touwen bij elkaar houdt is wel erg belangrijk voor de veiligheid,dus als je het zelf wil maken hou daar dan rekening mee.
Aminola schreef:Ik doe het altijd met 1 of 2 halstertouw(en). Volgens mij is het enige nut ervan dat hij zijn rugspieren ontspant, maar ben daar niet zeker van, omdat dat met hulpteugels ook is.