Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
balance schreef:Ik ben benieuwd hoe zij dat zou oplossen. Tuurlijk, elk dier is een individu en meer of minder energiek reageren. Ik heb het dus ook zuiver over dit geval, over een dier waarbij zelfbeheersing prioriteit zou hebben bij mij.
balance schreef:Ik ben benieuwd hoe zij dat zou oplossen. Tuurlijk, elk dier is een individu en meer of minder energiek reageren. Ik heb het dus ook zuiver over dit geval, over een dier waarbij zelfbeheersing prioriteit zou hebben bij mij.
HippoLogic schreef:Welkom Balance, leuk weer iemand erbij!balance schreef:Ik ben benieuwd hoe zij dat zou oplossen. Tuurlijk, elk dier is een individu en meer of minder energiek reageren. Ik heb het dus ook zuiver over dit geval, over een dier waarbij zelfbeheersing prioriteit zou hebben bij mij.
Ik vermoed dat je dit geval op die manier helemaal niet zou kunnen oplossen. Waarom? Paarden hebben in verband met voer van nature geen zelfbeheersing nodig, zoals een kat die op het juiste moment moet wachten om een zo groot mogelijke vangkans te hebben. Voer is er gewoon. Pas als het voer er niet altijd is, of weggetrokken wordt maakt dat het paard leert sneller en/of gulziger
Urko schreef:@crosmuller: de schrijfster van dit artikel is een van de bekenste hondentrainers in nederland.. engeland... europa misschien wel. Ze heeft al heel wat grote prijzen gewonnen en heel veel honden van haar zitten in reclame's op tv. (ken je de kpn reclame nog met die hond die tegen het de tv-kast aan wil plassen?)
http://www.youtube.com/watch?v=G-x5qs3NUP4
DAT IS EEN TEEFJE! (Ruby is helaas dit jaar overleden aan ouderdom)