Zag iets van een neusnetje voorbij komen, dit heb ik nog niet geprobeerd omdat het geen zin heeft om meerdere dingen tegelijk te proberen. Hij had nu van de DA een spuit gehad en dan moest ik kijken of dat verschil maakte, maar dat doet het dus niet. Dus morgen even met de DA overleggen en kijken naar de volgende stap. Maar een neusnetje zit zeker nog in de planning

Vandaag ben ik met [***] wat buiten gaan stappen, met het hondje los mee. De allereerste keer, en het ging super! Hondje kende de pony's al een tijd en gisteren dus aan de hand geweest en vandaag dan erop. Ging echt fijn, en [***] vond het ook echt geweldig! Hij volgde mijn hond gewoon, en dan niet op zijn [***]'s (met de oren in de nek

Met [***] wat clickertraining gedaan, ik wilde het "whoo" verbeteren maar het wilde niet zo echt .. Hij reageert wel op de leadrope en dit kan ik in noodgevallen wel gebruiken, maar ik wil het graag puur op stem omdat de leadrope toch ook voor spanning zorgt en dat wil ik zo weinig mogelijk. Maar het lukte dus niet zo erg goed.. Dus toen ik door de snoepjes heen was even pauze en nagedacht .. [***] zit vooral in mijn binnenzak, doorgaans door onzekerheid maar als er snoepjes in het spel zijn wordt dat nog eens versterkt, want hij heeft wel graag snoepjes