Dat is de grote vraag ja! Achja, ik denk dat elk paarden-mens kan bedenken dat paarden niet altijd schoon kunnen zijn!
Ik heb er erg zin in om iedereen te zien Zal eker ook wat plaatjes schieten en mooie zal ik hier wel plaatsen
Ik heb zo veel gewassen dat ze het koud had ( :X )Ze heeft nu een exceem deken op daar b;lijft ze mooi onder en morgen overdag heeft ze een regendeken op.
Hier een berichtje vanuit Ermelo.Alles staat klaar voor de grote dag!Het programma staat ook in het magazine dat je bij de kassa ontvangt.Veel plezier allemaal morgen!
Goedemorgen!Had al een halfuur op willen zijn, nu moet ik een beetje haasten Heb er echt erg veel zin in!
Goeiemorruguh Klinktgoed allemaal onderweg wij gaan over n uurrtje, anderhalf ook heen Heb er erg zin in
over 20 minuutjes ongeveer gaan wij weg Heb er super zin in !Denk alleen dat ik nietecht op iemand af durf te stappen als ik die ken maarja zie wel
Ik ga zo vertrekken, kan het nog steeds niet geloven dat ik mijn vader zo ver heb gekregen 130 kilometer te rijden
Goeiemorgen allemaal! Zo even vriendin ophalen en dan vertrekken wij ook zo richting Ermelo. Ik heb er echt zin in
_Femkee schreef:Goeiemorgen allemaal! Zo even vriendin ophalen en dan vertrekken wij ook zo richting Ermelo. Ik heb er echt zin in Ik zit al te wachten
Zouden jullie heeeeel veel willen filmen? Ik kan er helaas niet bij zijn, maar ben wel erruug benieuwd!Ik zou heel graag de show van Eva en Jesse terug willen zien, en ook het 'spelend gymnastiseren', van Equi-Unity lijkt me erg interessant. Heel veel plezier nog!