Maar was misschien ook maar gewoon een momentje
Maakt ook niet uit, volgende keer weer een nieuwe kans 
Verzorgingsdingen kunnen inderdaad leuk worden door de clicker, is ook de bedoeling
Maar bedoelde dat ik ook gewoon leuke dingen met hem wilde doen, wat spelletjes ofzo .. Zoals dat anderen targetten met hun paard ofzo, al zal targetten er hier niet meer in zitten
Alhoewel, misschien vind ik wel wat uit.. targetten geheel heruitgevonden
@ liljebo : ok, dan doen we ook voetjeswerk
Inderdaad, wat er gebeurde en waarom maakt weinig/niet uit, het gebeurde gewoon en zoals gezegd: volgende keer hebben we weer een nieuwe kans

En voor alle (of vele
) dingen is wel iets goeds te zeggen qua trainen
Het combineren is soms lastig, maar heb het idee dat ik daar steeds beter mijn weg in begin te vinden.. Zo is de algemene omgang en het buitenrijden enzo zeg maar eerder Parelli, want dat gaat gewoon prima en hoeft geen extra motivatie (eerder buiten wat afremming
) dus dan aanvaard hij ook als dat via de Parelli-weg gebeurd. Probeer je datzelfde in de piste dan krijg je een boze, nukkige pony die het wel doet, maar echt
en dat wil ik niet. Ik wil dat wat hij doet hij doet omdat het leuk is, omdat hij er ook wat aan heeft .. dus dat gaan we uitbouwen
Pas op, via Parelli kan het ook best wel met hem hoor, Nic kreeg laatst hele fijne momenten, maar ik ben Nic niet dus ik zoek het liever via een weg die ik ook kan
Is ook zo'n beetje dit soort dingen, in combinatie met wat HA-oefeningetjes .. ).
). Ik blijf me er zorgen om maken ... Heeft iemand weet van artikels ergens met meer uitleg daarrond? (ga zelf ook nog even op zoek, maar moest iemand toevallig iets uit het hoofd weten is dat altijd handig natuurlijk).