Horse Agility

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joline_

Re: Horse Agility

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 19:47

Begrijp ik het goed dat je voor elke competities ook nog moet betalen (buiten je lidmaatschap)??

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 21:18

Bij je inschrijving betaal je €30 euro en mag je 2x meedoen. Nadien kost het je €6 per deelname :-)

caaramel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 21:54

Zo'n goed filmpje!!! Ik durf al bijna niet meer meedoen volgende maand! :D

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 22:00

ziet er goed uit zeg!

Al bezig geweest met de hoop Joline? :D

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 11:42

ah oke, bedankt Mi_amore!

Ja, heb hem wel al even uitgetest. De mijne is gelukkig wel een stuk hoger dan diegene die Joyce bij had,
alleen is Vela te lui om haar voeten op te tillen en schopt ze dus tegen die onderste buis aan. Daardoor
raakt ze een beetje over de zeik en wil ze er vervolgens niet meer doorheen. WOrd heel veel oefenen dus :=

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 18:44

Voila, heb de uitslag al binnen van vorige maand :D Een prachtige 97% en 4de plaats *\o/*

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 18:48

+:)+ Super zeg!

Vaxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 19:34

Wauw, proficiat Mi_Amore!
Ik heb 90% en ben 11e :)

Edit: Krijg je eigenlijk ook effectief feedback met een opsomming van negatieve punten ed, zodat je hier verder op kan letten?

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 20:07

Ja hoor, die ontvang je per mail. Je krijgt een overzicht met iedereen zijn punten en helemaal onderaan die mail staan jouw opmerkingen. Proficiat ook :D

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 21:46

Goed gedaan Liese!
Saskia: ik ben wederom trots op je. :D Jullie gaan zo met sprongen vooruit, echt super!

Ikzelf behaalde een tweede plaats in de Liberty met Tapioka, 97%. Al hebben ze Tapioka wel per ongeluk in de verkeerde klasse ingedeeld... De punten en plaats blijven an sich hetzelfde. :) Ik ben trots. :D Het parcours ging goed, maar zulke punten had ik niet verwacht.

https://www.youtube.com/watch?v=_2gywNg ... ature=plcp

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 21:53

I learned from the best e Vie :D

(Vie is mijn mentor in de Horse Agility :D)

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 11:18

Ik denk dat ik van het voorjaar ook mee ga doen en me lid maak bij de Horse Agility club. Nu blijft het alleen
nog bij het oefenen van de parcoursjes :)

Vaxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 10:02

Wauw Vie, een tweede plaats, jullie zijn goed! Haha :D
Ik ben enorm benieuwd naar de feedback, wil graag weten wat me precies de das omgedaan heeft. Al is 90% natuurlijk niet slecht, maar ik had mijn hoop gezet op een iets hogere ranking :o
Kun je trouwens de filmpjes van de anderen zien? Ik zou wel graag wat vergelijken en ideeën willen opdoen :)

PS: Ik heb mijn boktnaam veranderd van Joke_x_Remy naar Vaxa, ik zal mijn afbeelding nog maar eventjes behouden zodat jullie me nog herkennen :P

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 11:02

Dank je. :D
Normaal heb je dat mailtje al gehad met de feedback, anders moet je even mailen.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 11:04

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 11:23

Ik zou zelf dolgraag beginnen enige minpuntje is dat onze stal graag andermans spullen gebruikt maar weigert eraan mee te betalen, hierdoor worden er eigenlijk nooit spullen gekocht zoals hindernismateriaal etc. En ik heb ook nergens op stal een plek waar ik dit voor mezelf kan opbergen.
Toch zou ik echt graag wat willen doen..dus hoop dat ik een oplossing vind

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 11:34

Misschien kan je een lesgever in de buurt zoeken die een parcours heeft en daar gaan trainen?
Ofwel toch materiaal kopen en achter slot en grendel leggen?

Vaxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 11:49

Ik heb inderdaad even gemaild voor de feedback. En voor de Horse Registration Card die ik vandaag ontving bij mijn membership pack. Mijn pony heeft een naamsverandering ondergaan, van Joke naar Brandy :') Ik weet dat Joke een vreemde naam is voor een pony, maar Brandy vind ik helemaal maar niks :P

Alexandra, waar woon je ergens? Ik zou inderdaad zoals Mi_Amore zegt iemand in de buurt zoeken die een parcours heeft, of eventueel een plek zoeken waar je mag trainen en je spullen zou kunnen opbergen.

Dan had ik ook nog een vraagje over het parcours van november, starter level. Bij de derde opdracht, de slalom. Je moet dus als handler mee slalommen begrijp ik? En met maintain leading position wordt gewoon bedoeld dat je voor je paard moet lopen in plaats van ernaast (zoals ik meestal doe)?

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 11:51

Leading position is ter hoogte van het hoofd van je paard meelopen. Je moet idd mee slalommen tussen de kegels tenzij anders verwoord.

Ik heb het Horse Agility Handbook gekocht, moet ik niet meer klooien om de oefeningen goed te begrijpen haha :D

Vaxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 11:57

Aha, dankjewel!
Dat is wel handig, dan weet ik waar ik terecht kan als ik uitleg nodig heb, haha :D
Waarschijnlijk koop ik het in de toekomst nog wel :)

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:07

dankje, t kopen en achter slot en grendel leggen is echt geen optie omdat er in de zadelkast geen plek meer is en dit de enige plek is die ik op slot kan doen waar NIEMAND anders buiten de eigenaar in komt.
We hebben opzich een leuke overdekte bak, er zijn alleen nog dure dressuur gerichte manege's in de buurt, zover ik weer is er niemand op loopafstand die agility doet. paard staat btw in waubach voor geval hier zich iemand meld :)

btw mn paard is wel een held op sokken ;) ze heeft dagen dat ze een omver gewaaide maisplant al dood eng vind buiten :P andere momenten doet t dr niks. Niet echt wedstrijdambitie maar vind gewoon leuk meer dingen te doen vanaf de grond, buiten dat is t goed voor haar vertrouwen en vond ze springen altijd leuk zover ik weet.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 09:12

Kan de eigenaar je dan geen eigen plekje geven of dergelijke?

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 11:28

AlexandraM schreef:
dankje, t kopen en achter slot en grendel leggen is echt geen optie omdat er in de zadelkast geen plek meer is en dit de enige plek is die ik op slot kan doen waar NIEMAND anders buiten de eigenaar in komt.
We hebben opzich een leuke overdekte bak, er zijn alleen nog dure dressuur gerichte manege's in de buurt, zover ik weer is er niemand op loopafstand die agility doet. paard staat btw in waubach voor geval hier zich iemand meld :)

btw mn paard is wel een held op sokken ;) ze heeft dagen dat ze een omver gewaaide maisplant al dood eng vind buiten :P andere momenten doet t dr niks. Niet echt wedstrijdambitie maar vind gewoon leuk meer dingen te doen vanaf de grond, buiten dat is t goed voor haar vertrouwen en vond ze springen altijd leuk zover ik weet.

er is de 18de een agility workshop bij paard in nood geloof wel dat deze nu al vol is.denk ook dat je bij paard in nood daar ook lessen erna kunt volgen moet je even mailen met hun

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:50

de boer die de pensionstal heeft gaat me echt geen stuk van zn eigen ruimte geven. ook niet tegen betaling vrees ik.

zover ik weet laat paard en nood iemand komen van ergens boven in nederland, doen ze vaker zoon dingen maar das vaak maar 1 malig.(had namelijk al eens gekeken of t bij hun was.) Lessen heb ik btw ook t geld niet voor helaas. wel fijn dat mensen mee denken :)
Wel heeft 1 meisje een bal, die mag ik eens lenen, das toch al iets :D we hadden voorheen ook 2 balken die de boer had laten slingeren, en 2 pionnen maar die zijn spoorloos verdwenen nadat er een nieuwe bak is gekomen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 20:52

Bij die dag van paard in nood komt Zita pels. Die komt uit Amsterdam :)