Horse Agility

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Vaxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 10:06

caaramel schreef:
@ Joke_x_Remy bedankt, ik denk dat ik dat ook ga proberen!

Intussen ben ik jammer genoeg wat minder enthousiast over deze manier.. Ik heb het geld nog steeds niet op mijn paypal rekening staan en de tijd begint echt te dringen! :(

Wauw, Danielle, leuk dat het springen zo goed gaat! Dat is toch met Angel dat je dat doet he? :)

Ik heb gisteren mijn HA parcours volledig opgezet en geoefenend. Vandaag gaan we filmen! Mijn pony Joke deed het al erg goed, enkel het achteruit stappen tussen twee balken vindt ze moeilijk, met name het recht achteruit stappen en tussen de balken blijven :P Ook bij de vier balkjes in een ronde durft ze er wel eens één of meer te raken, ze wordt helemaal opgewonden omdat ze al weet dat de sprong het volgende obstakel is. Daarom oefen ik het nu in een steeds andere volgorde :)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 10:15

caaramel

Re: Horse Agility

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 15:04

Ik vind de balken in een ronde ook het moeilijkst. Maar bij mij komt het omdat mijn pony een beetje te lui is om haar voeten mooi op te tillen...
Maar ik krijg het niet meer in orde voor het eind van deze maand, dus ik doe volgende maand wel mee

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 15:28

Nog altijd problemen met PayPal dus :+ Ik vind het echt belachelijk dat het enkel via PayPal kan.... weerhoudt mij wel nog altijd eigenlijk.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 15:47

Volgende playday te Melsele is 18 november!

Voor €20 mag je 2h onder begeleiding van een professionele HA-trainer het officiële parcours gebruiken.
Op het einde van de playday wordt je gefilmd voor de OLHA-wedstrijd :j

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 17:53

Paypl doet hier ook moeilijk. Dat het even duurt voor je geld op de (paypal) rekening staat is normaal, bij mij ging er twee tot drie dagen over. Maar nu kan ik ineens niet via Paypal betalen en vraagt ie een creditcard? Ik ga hen toch eens even mailen over dit gedoe... :)

Vaxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 10:26

Verdorie seg, bij mij vraagt hij nu idd ook een creditcard. Probleem is dat ik er zelf geen heb. Ik zou de creditcard van één van mijn ouders mogen gebruiken, maar die paypal rekening staat op mijn naam en zo ben ik, volgens paypal, ook de eigenaar van de creditcard... Ik kan mijn naam niet wijzigen naar de naam van mijn ouders. Wat een geweldig systeem -O-

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 11:10

Vie heeft een mailtje gestuurd naar Vanessa van de HA club Engeland, ik hoop dat het in orde komt want anders valt mijn deelname weg voor deze maand :\

Vaxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 11:20

Bij mij van't zelfde.. Ik zou het echt jammer vinden moest mijn deelname alsnog wegvallen, ik ben die halloween spullen speciaal gaan kopen ;)

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 11:55

Ik ga vanavond mijn filmpje uploaden naar youtube en Vanessa mailen met de link
en hopen dat ik alsnog mag meedoen.

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 13:26

Heb je het saldo op je account gecheckt? Dat was bij mij het probleem blijkbaar, der stond net iets te weinig op om dat aantal credits te kopen... Voor Saskia is het ondertussen dus opgelost.

Vaxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 14:30

Ik heb er 40€ op staan, dus dat zou op zich geen probleem mogen zijn. Mag ik vragen hoe jullie betaling dan wel in orde geraakt is en of die oplossing voor mij ook mogelijk zou zijn? Ik ben natuurlijk nog geen bekende bij de organisatie..

Vaxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 14:33

Mi_Amore schreef:
Volgende playday te Melsele is 18 november!

Voor €20 mag je 2h onder begeleiding van een professionele HA-trainer het officiële parcours gebruiken.
Op het einde van de playday wordt je gefilmd voor de OLHA-wedstrijd :j

Hoe en wanneer ten laatste inschrijven?
En is het binnen of buiten? Ik ben nogal een koukleum :P

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 15:54

@Joke_x_Remy: ten laatste inschrijven 16 november.
Het is buiten :D

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 20:51

Mijn OLHA-video is net ingezonden :j Ik ben benieuwd! Veel succes iedereen!

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 21:04

hier plaatsen als dat kan ? :D ben benieuwd !

Vaxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 10:22

Ik ben intussen lid van de HA club, maar waar vind ik mijn membershipnumber dat in de titel van mijn youtube video moet staan? En mijn "horse reg."?

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 13:43

Normaal komt dit via mail of per post Joke. Heb je je al lid gemaakt van de HA-club op facebook? Daar kan je het ook vragen :j

Die van je paard zou in je profiel moeten staan. Je kan ook altijd Vanessa even mailen als je deze maand nog wil meedoen?
En anders goed je naam vermelden en die van je paard, welk level dat je meedoet en dan een mailtje sturen dat je filmpje wel binnen is maar dat je je registratiegegevens nog niet had.

Vaxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 14:33

In de mails die ik ontving heb ik deze nummers jammer genoeg nergens kunnen terugvinden. Ik heb me intussen aangemeld bij de groep op facebook, maar ik heb ook alvast een mailtje gestuurd via de website van de HA-club. Hopelijk komt daar snel reactie op want ik popel om mijn video online te zetten! Niet dat die extreem goed is hoor (het vliegengordijn gaat normaal altijd vanzelf en laat dat nu even mislukt zijn), maar ik ben wel tevreden voor een eerste deelname :)

Moest ik vanavond nog geen reactie hebben op mijn berichtje, ga ik het idd doen zoals jij zegt, Mi_Amore. Ik vind trouwens het nummer van mijn paard ook niet terug in mijn profiel, waar staat dat normaal gezien ergens?

Sorry voor mijn vele vragen hoor, maar het is zo kort dag en ik zit al vol stress, haha :P

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 14:38

My account -> profile -> Results & Levels (daar staat registration number van mijn paard).

Ik heb met de post kaartjes gekregen met alle info, maar je hebt je nog maar net lid gemaakt geloof ik?
Dan duurt dat idd wel wat langer.

Tussen de registratiemail en de mail met de gegevens zaten 4 dagen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 14:40

Laatst bijgewerkt door Keet op 31-10-12 14:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Vaxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 14:40

De registratie zal inderdaad gewoon nog niet volledig rond zijn, ik heb me vanochtend pas lid gemaakt. Wanneer ik jouw stapjes volg, krijg ik deze mededeling: No results have yet been added. Details of your registered Horses will appear here once you have registered them with the club.
Het zal dus gewoon nog even afwachten zijn, dan doe ik net zoals je mij in je vorige bericht aanraadde :j

Vaxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:30

HET IS GELUKT! :D
Joepie, ik ben opgelucht! Ik heb al snel reactie gekregen op mijn bericht met de nummers die ik nodig had.
Mijn deelname is nu juist ingezonden. Voor degenen die nieuwsgierig zijn: http://www.youtube.com/watch?v=1YA1PGtM3MQ
Maar verwacht er niet te veel van, ik zie alweer allerlei minpuntjes :o

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:31

Leuk ! Ik kijk als ik genoeg tijd heb ! :D

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 19:40

Leuk, Liese :D Vind het er echt niet slecht uitzien hoor!