Maar wat betreft het hoog houd is niet dat ik mijn armen echt om hoog houd. Jonas is ongeveer 1.55 Cobe is net iets kleiner toch? Dus misschien valt het wel mee.
Hier een plaatje als voorbeeld.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar dat is misschien die handigheid die nog moet komen .. dus we proberen nog even verder
bent natuurlijk ook pas net begonnen. Tijdens het werken moet ik ook regelmatig even de leidsel weer terug leggen. Maar eerder was ik idd ook iedere keer mijn stuur kwijt.
[***] heeft natuurlijk ook veel afwisseling nodig en dan blijkt iets toch leuk te gaan en dan ga ik daar weer mee bezig en wordt de rest weer vergeten, en als ik dan weer vast zit dan kom ik weer bij dat ene uit
Maar ik wil er toch wel echt werk van maken om hem dressuurmatig beter te krijgen, voor zolang hij wil meewerken
een kleinere pony kun je dan net wat makkelijker corrigeren.
) het sturen wat beter aan te leren voor het verder inrijden en om wat rijtechnische probleempjes op te lossen/verbeteren en omdat het leuk is natuurlijk.
Lekker gaan oefenen, komt helemaal goed met coobje! 
Vandaag heb ik heel even geclickerd met de pony's, weer even opfrissen en wat kleine dingetjes gedaan (oa mijn commando voor achterwaarts aangepast bv., gewoon eventjes tussendoor
had een wat handiger commando nodig
). Morgen staat iets HA-achtigs op het programma, al moet ik nog even kijken wat ik ga doen en donderdag wil ik nog eens met [***] rijden, wil eens zien of ik [***] als handpaard mee kan nemen, lijkt me echt super leuk
Dus dat ga ik eens in de piste oefenen. De rest van de week weet ik nog niet wat ik ga doen, moet werken van 14u tot 22u, misschien dat ik 's morgens wel langsga en dan wat doe maar dat weet ik nu nog niet

Shettepret schreef:Vandaag Tornado ook weer aan de Lange Teugel gehad.
Voor ons beide een opfrisser dus vooral bezig geweest met gas, rem en stuur.
Ging ontzettend goed en in de wendingen ging het ondertreden ook super. En dat terwijl ik daar helemaal niet mee bezig was.
Heb mijn zweep nu ook naar beneden wijzend gehouden en ik moet zeggen dat dat voor mij beter werkt.
Mijn teugels (slofteugel maat Full) zijn nog redelijk nieuw en totaal niet soepel. Zo irritant!! Heb mijn teugels graag lekker soepel.
Al met al weer zeer tevreden!!