Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VisibreTeam schreef:telkens terug zetten vanuit het vooruit stappen voor de spagaat. Je kunt hem makkelijk lokken naar voren of met jambettes
Ik geef commando 'strek strek' en laat een paard zijn hoofd laag houden
Marijke_1995 schreef:VisibreTeam schreef:telkens terug zetten vanuit het vooruit stappen voor de spagaat. Je kunt hem makkelijk lokken naar voren of met jambettes
Ik geef commando 'strek strek' en laat een paard zijn hoofd laag houden
Wow, ik snap hem even niet sorry..
Je laat hem vooruit stappen, maar waarom zet je hem dan terug? Je zet hem toch alleen terug als hij ook zijn achterbenen gaat verplaatsen? Of zit ik verkeerd te denken?![]()
Oeeh, dat hoofd laag houden is indd wel slim..
Maar voor de spaanse pas heb ik het commando 'west'. Vraag me niet waarom, ik leerde het van een vriendin en die gebruikte dat![]()
En ik wil júist die uit elkaar houden, dus ik zal denk ik iets anders meoten bedenken..
Off.. Je laat je paard naar voren lopen, en dan juist naar achteren over die balk? Bedoel je dat? Zodat die dan klaar staat?
VisibreTeam schreef:als zn achterbenen gaan verplaatsen doe je hem terug zetten
Mmm.. dan is lang misschien een handig stem commando?
en west?ik heb al veel gekke commando's gehoort, maar west voor de pas
![]()
Nouja, ik heb al aardig wat paarden spagaat geleerd inmiddelsmaar balkje vind ik altijd nog wel handig