Normaal rij ik daar dressuur.. maar dit
gingen we tussen door maar een keer doen.
Is egt leuk

Met mijn shet dee ik dat ook..
naja ik longeerde dan en meisje van 8.
die altijd op haar ree ging dat voltige erop doen..
Ging ook egt super goed
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Echt we waren zo trots
We werden uiteindelijk 4e...SSDesign schreef:Oh leuk Gamblex![]()
Zo ik ben weer terug van het NK. Helaas kwam ons paard niet door de VET check heen door een heel stomme fout van de eigenaar. Gelukkig konden we wel op één van onze solopaarden, maar daar hadden we nog nooit op gevoltigeerd en dat paard had nog nooit voor een team gelopen. De plicht ging goed, maar de kur nog veel beterEcht we waren zo trots
We werden uiteindelijk 4e...
Jammer was dat er gister 3 paarden niet door de keuring kwamen en ook het duo Sneekes moest op een ander paard.
X_Michelle_X schreef:xlovelove schreef:Ik zit ook op voltige, nu ongeveer zo'n 4 jaar denk ik ?
Welkom in dit topic,
het is leuk he? Waar voltigeer je?
doe je ook wedstrijden?

.
)
.
Samen met Wittegheit 2 stonden we op de 3e plaats, maar omdat zij hoger hadden met de plicht staan zij 3e...
En dan in het 3e team. salsaentango schreef:nou kreeg gister een sms.. Ons manege kon niet starten..
keuring ging prima alleen bij binnenkomts en 'losdraaien' voor de jury struikelde hij en liep kreupel.. belletje ging en ja hoor kan je weer naar huis..
Balen.!! maar helaas niks aan te doen
Maar gelukkig een ander paard kunnen regelen. 

:
SSDesign schreef:WittegheitEn dan in het 3e team.
.X_Michelle_X schreef:Ahhhhh!! Wat lief!
Wij voltigeren vaak in Lisse, Wassenaar, etc. in de buurt van Egmond..
10 oktober is hun (ik kan niet mee, heb dressuur wedstr.) eerst volgende in Lunteren (zijn we nooit eerder geweest).