Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Visitor schreef:Uitslag van de horse agility is binnen, 80 punten (van de 100), dat is eigenlijk wel meer dan ik had verwacht. Volgens mij krijg ik ook nog een soort protocol met commentaar, ben benieuwd.
Ik ben ook benieuwd naar filmpjes van de apalca's en andere beesten, mochten die er komen, Cm! En hoe gaat het met de kat, HL? En Sjakie, Lb? En bij de rest?
Leuk Sammert, dat je pony het goed oppikt!
Visitor schreef:Ik was wel laatste hoor(Van de 16). Maar toch bedankt en ik ben tevreden. Inmiddels ook het commentaar gehad en daar kan ik me in vinden, wat tight ropes hier en daar en foutjes die ik zelf ook al had gezien. Eén ding heb ik zelf stom gedaan: ik liep voor haar uit over het zeiltje, maar dat moest eigenlijk samen, dus daar mis ik een punt op. Er was ook nog wat algemeen commentaar, dat sommige mensen (ik dus
) hun paard achter zich van kant lieten wisselen, ik vind dat zelf geen punt, maar ga ik volgende keer op letten. Ook algemene opmerking voor iedereen dat mensen met voedselbeloning mogen werken maar dat je paard niet moet gaan bedelen of dreigen, ik heb het idee, en ik hoop in elk geval, dat dat niet op ons sloeg.
crosmuller schreef:Visitor schreef:Ik was wel laatste hoor(Van de 16). Maar toch bedankt en ik ben tevreden. Inmiddels ook het commentaar gehad en daar kan ik me in vinden, wat tight ropes hier en daar en foutjes die ik zelf ook al had gezien. Eén ding heb ik zelf stom gedaan: ik liep voor haar uit over het zeiltje, maar dat moest eigenlijk samen, dus daar mis ik een punt op. Er was ook nog wat algemeen commentaar, dat sommige mensen (ik dus
) hun paard achter zich van kant lieten wisselen, ik vind dat zelf geen punt, maar ga ik volgende keer op letten. Ook algemene opmerking voor iedereen dat mensen met voedselbeloning mogen werken maar dat je paard niet moet gaan bedelen of dreigen, ik heb het idee, en ik hoop in elk geval, dat dat niet op ons sloeg.
Oh jee dan is het niks voor ons, Myrtle wisselt zelf af en toe van kant achter me. Ik heb dat onbedoeld aangeleerd door tussen haar en het "enge" te gaan lopen als ze iets engs ziet. Op een gegeven moment ging ze zelf aan de veilige kant lopen als er wat was.
crosmuller schreef:Oh jee dan is het niks voor ons, Myrtle wisselt zelf af en toe van kant achter me. Ik heb dat onbedoeld aangeleerd door tussen haar en het "enge" te gaan lopen als ze iets engs ziet. Op een gegeven moment ging ze zelf aan de veilige kant lopen als er wat was.
xMyrth schreef:nou visitor, ik vind het evengoed ontzettend knap dat je nog zo hoog hebt gescoord. en dat in zo'n korte tijd om te oefenen
crossmuller, misschien is dat dus iets om flink te oefenen? haha. ik denk trouwens telkens keer dat je het over mij hebt als je myrtle typt (a) wups.