Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Visitor schreef:Leuk dat jullie allemaal meeleven en bedankt voor de succeswensen! Ik wil het filmpje wel laten zien aan de mensen uit dit topic hoor, xMyrth, dus als je wil stuur ik je als ik het filmpje heb, een linkje.
...
Had de laatste tijd wel regelmatig geoefend op achteruit gaan terwijl ik stil bleef staan, maar dit ging echt boven verwachting goed, alsof ze opeens dacht 'o ik moet weer tussen die balken uit, oké dan' en bam bam bam bam daar ging ze, vlot en recht! (Normaal wat scheef en wat minder vlot.) Toch leuk dat ik dat nu weer ontdek, door het idee van het doen van dat parcours.
Want ik weet dat ze erg secuur zijn, dus (hoge) punten zal ik niet scoren. Daarvoor heb ik echt te weinig geoefend. Maar het is gewoon leuk zoiets te oefenen en te doen. Vanochtend geoefend met gordijn. Duurde even voordat ze snapte dat niet alleen haar hoofd maar haar hele lijf er ook wel door kon, dat die dingen gewoon meebewegen
Ik weet niet of het kwartje nou is gevallen, maar we zullen zien. Het was niet bepaald bam bam bam
, niet echt een flow en het leidtouw was af en toe ook niet in een boog (ter herinnering dat we met het gordijntje bezig waren, en niet stilstaan en rondkijken vlak vóór het gordijntje
). Dus dat wordt lachen, maar dat is ook de bedoeling.
, dat vond madam niet echt nodig
Maar het was denk ik ook alweer een half jaar geleden dat we zoiets voor het laatst hebben gedaan.
Laats vroeg iemand of ze drachtig was
Maar het is gelukkig echt een hooibuik en weinig vet, dus vind ik niet erg. Als ik dat verkeerd zie, mogen jullie dat trouwens gerust zeggen hoor! Want in het verleden is ze wel echt ongezond vet geweest.)