Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_pauline_ schreef:Goedemorgen
Ik heb een beetje globaal gezocht, maar wij willen met een groepje van stal ook een begin gaan maken met werken aan de lange teugel/ aan de hand werken.
Hebben jullie nog aanraders qua instructie in omgeving Gouda, Zuid Holland?
Skippy01 schreef:Welkom Annie!
Leuk dat je ook werken aan de hand doet! Heeft jouw merrie ook te koop gestaan op de verkoopkanalen online? Dan heb ik haar denk ik voorbij zien komen in de zoektocht voor een vriendin. Vrij jong nog? De naam klinkt bekend
Bij mij is het deze week vooral cavalletti-werk aan de hand en onder het zadel. Puur simpel loshouden. Osteopaat komt volgende week, hard nodig! Dus echt dressuurmatig werk vragen, vind ik nu niet fair. Maar stilzetten doe ik ook absoluut niet. Aan de hand wel simpel werk qua buigen en wat longeerwerk. Maar dat vindt ze beduidend minder leuk dan 'echt werken aan de hand of onder het zadel'. Cavalletti werk vindt ze super om te doen en het houdt haar soepel en op conditie.
Annie_23 schreef:Skippy01 schreef:Welkom Annie!
Leuk dat je ook werken aan de hand doet! Heeft jouw merrie ook te koop gestaan op de verkoopkanalen online? Dan heb ik haar denk ik voorbij zien komen in de zoektocht voor een vriendin. Vrij jong nog? De naam klinkt bekend
Bij mij is het deze week vooral cavalletti-werk aan de hand en onder het zadel. Puur simpel loshouden. Osteopaat komt volgende week, hard nodig! Dus echt dressuurmatig werk vragen, vind ik nu niet fair. Maar stilzetten doe ik ook absoluut niet. Aan de hand wel simpel werk qua buigen en wat longeerwerk. Maar dat vindt ze beduidend minder leuk dan 'echt werken aan de hand of onder het zadel'. Cavalletti werk vindt ze super om te doen en het houdt haar soepel en op conditie.
Thanks Skippy!
Nee ze heeft niet te koop gestaan. Ze is wel een bekende in het tinker wereldje, ze heeft M2 gelopen met haar oude eigenaar Lowi. Ze is 10 jaar niet super jong maar perfect voor mij!
stilzetten roest zeggen ze wel eens.. Goed bezig! Cavalletti vinden wij ook leuk maar Od is dat echt niet gewend.. haha lomperik..