fransje23 schreef:NeverGiveUp schreef:Dat is ook maar de basis toch, puur lvo.

Iedereen gaat op den duur verder lijkt mij.
Denk dat de AR, Bent, inderdaad een mooie opstap is voor het verdere werk aan de hand.
Ik heb geen ervaring met Phillipe Karl, ken zijn naam maar verder..

Ja dat denk ik ook. Het is bij ons ook puur nog de vwnwe beweging. (Dat gaat ook met lengtebuiging natuurlijk, maar die oefeningen kan hij lichamelijk gewoon nog niet uitvoeren omdat hij dan weer gaan compenseren ergens om het toch te kunnen)
ijssnuiver schreef:Dat klinkt als een behoorlijke uitdaging, nevergiveup! En ik maar denken dat mijn paard lastig in dr lijf zat..
Ben je wel van plan om ooit nog met hem te gaan rijden, of is dit echt afhankelijk van hoe hij zich gaat ontwikkelen?
Wat leuk dat er nog steeds mensen bijkomen die ook werken aan de hand met de paarden!
@Fransje: vervelend zeg, dat je paard heeft gevochten! Hopen dat je nu weer een beetje aan de slag kunt dan.
Ik ga zeker weer rijden 
DA zei dat ik een geweldig paard kan gaan krijgen, en hij was na de eerste week al hartstikke positief! Terwijl ik wel een hele nuchtere eerlijke da heb hihi.
Nu 2 weken hard werken hoop dat hij dan weer tevreden is. Als ik hem gewoon heel goed bijhoud en blijf zien dat hij niet weer verkeerd gaan kantelen en compenseren.
Wat apart sjors, ongelijke voeten! Nog nooit gehoord. Dat vanuit zoiets 'kleins' zulke grote problemen kunnen ontstaan he.