voltige?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SSDesign

Re: voltige?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 20:35

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 20:43

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 21:06

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 21:07

hahaha! egt grappig!
moet je m op z'n hardst doen :+
hahahahaha!! wel gaaf!!

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 23:23

wauw.. ja wel heel leuk zeg.!

Wij hebben dan een paard van 1.84 maar deze is een groninger.. denk dat hij tegen de 1.65 is :) aangezien we hem gebruiken voor kleineren haha

Voltige96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 10:36

zo ik meld me ook weer eens. :o

wat een super gave ton!

ik ben gister naar de manege geweest om echt met pijn in mijn hart te zeggen dat ik stop met voltige. Ik vind het niet leuk, maar ik krijg het weer druk met school en de paarden die ik rijd. Ook baalde ik er gewoon van aangezien ik nu al 4 jaar wedstrijden start en we steeds in de D blijven hangen telkens als we naar de C mogen valt het team uit elkaar! :( ik ga als het goed is bij sommige wedstrijden nog gewoon mee om in ieder geval te groomen. :D en op wedstrijden blijf ik waarschijnlijk ook de kleintjes helpen. :D

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 10:51

Voltige96 schreef:
zo ik meld me ook weer eens. :o

wat een super gave ton!

ik ben gister naar de manege geweest om echt met pijn in mijn hart te zeggen dat ik stop met voltige. Ik vind het niet leuk, maar ik krijg het weer druk met school en de paarden die ik rijd. Ook baalde ik er gewoon van aangezien ik nu al 4 jaar wedstrijden start en we steeds in de D blijven hangen telkens als we naar de C mogen valt het team uit elkaar! :( ik ga als het goed is bij sommige wedstrijden nog gewoon mee om in ieder geval te groomen. :D en op wedstrijden blijf ik waarschijnlijk ook de kleintjes helpen. :D

Ah! Zonde! Bij ons stortte het team ook weer eens uit elkaar toen we klaar waren voor de C,, maarjaa.. Ik vind het zooo leuk.. IK heb het ook druk ja, nu komt mijn examen jaar eraan, en zal dan ook een enkele x afmoeten bellen, maarja..
Wel leuk dat je nog mee gaat op wedstr..

Voltige96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 11:08

ja bij ons is het nu al 3 of 4x geweest dat het team uit elkaar ging, en natuurlijk in de D kan altijd alles nog beter. Maar toch, op het laatst heb je geen uit daging meer en het doet pijn, en ik heb er ook wel evne om zitten huilen, maar zo is het goed. ik hoop dat ik me er bij neer kan leggen.

als ik dichter bij de vereniging had gewoond had ik waarschijnlijk ook wel langer door kunnen gaan, maar aangezien ik er een stukje vanaf woon en mijn ouders haast allebij 4 dagen in de week werken, moest ik er vaak vanuit school gelijk heen en op het laatst lukte het me ook niet meer met school en ben net over gegaan.

maar ik ga denk nog wel eens een lesje mee pakken of misschien wel een demonstratie,

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 12:40

Jammer zeg dat je stopt :) Maar wel begrijpelijk. Komend jaar zit ik ook in mijn examenjaar. Voordeel hier is dat de vereniging zo groot is, dat er altijd doorgeschoven kan worden. Team 1 zit in de A, team 2 na het NK in de B, team 3 (team waar ik in zit) in de C, team 4 gaat na het NK junioren starten en dan hebben we nog team 5 (E/basis) en team 6 (recreanten).

Hopelijk heb ik nog genoeg tijd met mijn examens om gewoon door te blijven voltigeren, maar ik woon gelukkig maar 10 km van de manege af :) Dus dan 2,5 uur trainen in de week lukt wel.

Zo vanavond generale repetitie voor het NK. Eerste keer dat we de kur volledig in galop doen haha :P Echt heel erg, maar we hebben niet meer kunnen trainen ivm vakantie.

Voltige96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 12:41

heeel veel succes! :D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 12:45

Voltige96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 12:46

het is wat een donker filmpje, maar wat ziet dat er geinig uit. :o heb je ook echt het idee dat het als galop voelt?

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 12:49

Moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet opgezeten heb ;) Ja het filmpje is wat donker, want dat is pas gisteravond gemaakt en hij staat in een donker hoekje :P

Ga er vanavond opzitten dus dan zal ik vertellen hoe het voelt haha.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 15:50

Hahaha! Nou veel plezier!
Wel handig trouwens, je kunt altijd de galop oefeningen oefenen..

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 15:51

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 18:19

wel gaaf zeg zo'n bok.! de galop oefeningen oefenen en je paard is niet kreupel :D (oke je bok gaat ooit wel af maar dat is anders hahah)

Hier is de bok vanmiddag gekomen :d wel een hoge trouwens maar ach.. leer je ook mee omgaan hihi

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 21:09

Eindelijk weer heen geweest vanavond haha.. wat een drama.. maar, staan in galop ging wel veel beter hihi

en ik hoopte dat die stomme knik uit mijn rug ging wanneer ik op mijn knien wil.. maar nee hoor die komt net zo hard weer :(

en dan ook nog te horen gekregen dan onze lerares vanaf volgende week uit de running is :@ ze word geopereerd aan haar knie en kan een tijd (of helemaal) geen les meer geven
kan er ook nog wel bij.. word volgende week vast een jankpartij :P maar goed, weet ze wel hoe we over haar denken haha

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:39

salsaentango schreef:
Eindelijk weer heen geweest vanavond haha.. wat een drama.. maar, staan in galop ging wel veel beter hihi

en ik hoopte dat die stomme knik uit mijn rug ging wanneer ik op mijn knien wil.. maar nee hoor die komt net zo hard weer :(

en dan ook nog te horen gekregen dan onze lerares vanaf volgende week uit de running is :@ ze word geopereerd aan haar knie en kan een tijd (of helemaal) geen les meer geven
kan er ook nog wel bij.. word volgende week vast een jankpartij :P maar goed, weet ze wel hoe we over haar denken haha

Tja, maar geeft er dan niemand meer les?

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:54

Ja wel gelukkig :D en die kun je ook wel heel goed hebben hoor.. dat scheelt een hoop.
en anders geeft de 'hogere' les.. heb daar eerder ook wel les van gehad maar dat was een totaal andere team en wanneer hij uit zijn slof schoot lag ik in een deuk.. kan ook ontzettend goed met hem overweg :)
dus al met al word het net zo alleen was deze minder streng en schoot niet zo snel uit haar slof als de anderen.. terwijl je van haar wel heel veel leerde :D

wennen word het maar ach.. leer je wel weer meer nieuwere dingen :D

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:05

Dat is zowiezo waar :D
Wij hebben d'r ook 2 :D en ben vooral fan van diegene die d'r 't minste is :P die is veel fannatieker.. maarjaa, die is net terug van een half jaar duitsland (bijscholing)..

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:09

Morgen het NK :D Jammer dat alle andere dingen van de Hippiade morgen afgelast zijn ivm de regen van afgelopen dagen.

Ben benieuwd hoe het gaat. Wij verzamelen al om 5.30, 8.15 paardenkeuring, 10.05 moeten wij plicht en 16.20 kur.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:20

succes!! laat je weten hoe t ging?

kattelb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:23

zelf wist ik helemaal niks van voltige, maar op mijn afgelopen stage heb ik de basis ervan geleerd.
ik vond het heerlijk om te doen!
en snap nu eindelijk wat daar nou zo leuk aan is.

zelf rij ik het liefste gewoon lekker door de bossen. maar ook voltige is niet verkeerd! en ik moet zeggen heel veel respect voor de mensen die allemaal van die "enge" dingen op een paard durven.

ik was al blij toen ik op mijn knieen kon zitten zonder handen!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:30

Voltige is verslavend haha :P Kattelb, heb je toevallig bij de Wittegheit wta voltigelessen gehad?

Michelle, uiteraard laat ik weten hoe het ging. En bedankt :)!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:31

het is zeker verslavend!
Als ik straks weer een x heb mee gedaan... zoo, dan zal ik wel weer erg fannatiek zijn :D