Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MaricoGraphy schreef:Ik kan eventueel wel nog iemand anders laten kijken. Zoals mijn vriendin met die fries of iemand die lang in het "vak" zit zoals enkele weides verder een paardeneigenaar die met zijn fries ment.
In het ergste geval eventueel een zadelmaker (als ik er ene in de buurt vind).
MaricoGraphy schreef:Nou de verkoper had het zadel te klein gekocht voor haar paard, en heeft dit zelf ontdekt ten ze het zadel oplegde.
Ik heb van haar ook een foto met haar paard en dat zadel op de rug. Zelf zie ik niet zo goed dat het te klein is; maar je ziet het wel als je goed kijkt.
Ik ben intussen op belgische sites aan het zoeken naar een zadelmaker in de buurt.
Het hoofstel past perfect, dat is maatje full, en is heel veel verstelbaar (ook achter de oren).
Zondag zal ik sowieso een fotoshoot doen met beide paarden in de natuur (niet trainen dus, maar lekker wandelen).
baszo17 schreef:TS, even half off-topic,
je bent echt super goed bezig!! je volgt goede tips op en je krijgt er echt meer verstand van.
en het allerbeste vind ik nog dat je nu realistisch kijkt naar wat het beste is voor je pony! natuurlijk kan je nog veel leren maar dat kan 95 procent van bokt. We zijn tenslotten niet allemaal anky of edward gal.
dus complimentjes!!![]()