dus als hier iemand nog lans noordlaren komt (groningen) hihi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
avaluna schreef:Hey, een voltige-topic.
Onze dochter van net zes, is afgelopen woensdag voor het eerst naar een proefles geweest en we zijn razend enthousiast!
Ze heeft meteen al zonder handen gedraafd en op d'r knieën gezeten!
Nu rijdt ze natuurlijk ook al een beetje, dus dat hielp wel mee.
Ik heb net een kleine longeersingel gekocht, want altijd leuk om thuis met d'r pony te doen!
Ik kan niet wachten totdat het ding binnen komt...
De vereniging ligt net over de grens en heeft een flinke wachttijd, ik hoop dat ze snel echt kan beginnen.
NienSCHaap schreef:We hebben gisteren weer geoefend, en ook met 2 man op Tanna.
Ze deed het super braaf, ze is heel voorzichtig met iemand op haar rug.
ze merkt heel snel als ze niet goed belans hebben, soms een beetje te goed en dan gaat ze stil staanoeps!
Maar alle oefeningen gaan nu al wat beter en het meisje kan nu ook zo opspringen echt heel netjes gaat dat.
We gingen gisteren ook via de kont afglijden, geen idee maar mien peerdje vind nu niks meer erg...
salsaentango schreef:Leuke filmpjes![]()
valt mij alleen op als jullie naar het paard toe lopen dat je na het paard kijktprobeer eens gewoon mee te rennen en naar voren kijken zonder dat je het paard ziet
![]()
Is wel lastig want soms heb je het idee dat je nooit bij het paard aan komt haha maar het lijkt een stuk netter![]()
ik heb hetzelfde.. als je op het paard wilt dat je te ver indraaid.. alleen probeer eens alleen te denken dat je linker heup uit gaat draaienmaar ook ik weet precies hoe het moet maar nu nog even uitvoeren whaha
Succes.!!
SSDesign schreef:Salsaentango: Hmm ik kijk eigenlijk ook nooit naar voren. Ik moet eerlijk zeggen dat ik mee er ook niet aan stoor. Uiteraard moet je, zodra je bij het paard bent wel naar voren kijken.
Ik heb de laatste tijd vooral heel erg veel moeite met scharen en dan met name heen. Het lukt me niet om met mijn heupen te draaien. ZuchtEn de opsprong... Grrr ik krijg mijn been gewoon niet omhoog. Ik kaats heel hoog en kom met mijn heupen bijna boven mijn hoofd, maar mijn been wil niet mee
SSDesign schreef:Michelle, lastig zeg die paardproblemenIvon is ook alweer 20. Doet het nog prima hoor, maar met 3én kunnen wij niet op haar helaas (in galop). Maar verder
![]()
Super paardje!
En sinds kort hebben wij een mechanise tonZo'n ding dat ook beweegt. Hij staat nog niet op de manege maar dat zal niet meer zo lang duren denk ik.