Zondag hebben mijn jonkie en ik onze eerste les ohz, dus ik wil morgen nog wat aan de hand doen als voorbereiding.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
No_No schreef:Is er hier belangstelling voor een facebookpagina voor het werken aan de hand? Ik kan geen filmpjes uploaden, op facebook ben ik handiger.
Dilan93 schreef:No_No schreef:Is er hier belangstelling voor een facebookpagina voor het werken aan de hand? Ik kan geen filmpjes uploaden, op facebook ben ik handiger.
Zou zeker leuk zijn, een facebookgroep.
Zou ook hier graag meelezen/meepraten. Wil in september 2019 meedoen aan de opleiding bij Greetje Hakvoort
Vind het echt een heel mooie manier van werken en wil me hier graag in verdiepen.
Dilan93 schreef:Bedankt voor de tip.Ken jij toevallig iemand in omgeving West-Brabant die de opleiding gedaan heeft?
xSannee schreef:Ik ben ook van mening dat alle paarden geschikt zijn! Met een shet is het wellicht wat lastiger door de hoogte
Maar er is zoveel variatie, zoveel verschillende oefeningen...
Dilan93 schreef:Dat is iig fijn om te horen
Wil met mijn eigen paard ook voornamelijk werken aan rechtrichten en sterker worden. Hogere oefeningen zou leuk zijn, maar hij is nu 11 en weet niet of dat er voor hem nog in zit.
Maar wil wel graag dat hij lekker soepel en sterk wordt en blijft. En het lijkt me gewoon heel leuk om dit te doen als aanvulling/afwisseling op het rijden.