Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HippoLogic schreef:Gaaf, CM!
nimue2010 schreef:AnikaTje; hier vind je een uitleg:
http://prezi.com/ulb0vru6uzyc/wat-is-clickertraining/
En een clicker is niet duur - voor een paar euro heb je er een!
[***] schreef:Dank je nimue!
Leuk om te zien hé .. en als je je dan bedenkt dat zo'n 2 weken geleden Boke nog schrik had van de pionnen..
@ Visitor : dank je. En klopt helemaal wat je zegtNormaal train ik ook apart, maar nu konden we de weide niet uit (naja, vertrouwde ik niet, de weg was ijs enzo) en in principe blijft Boke toch altijd beetje afzijdig dus besloot ik naar achter te gaan en dan daar met Cobe te werken, maar ik had niet dus op Boke gerekend
Maarja, kon hem ook niet gaan negeren want het is natuurlijk super dat hij zo wil meedoen .. Dus het was een beetje moeilijk om dingen aan te leren, en heb heel fijne momenten gemist
Maar al bij al deden ze het beiden toch super en heb ik kunnen doen wat ik wilde doen en zelfs meer, dus ik ben meer dan tevreden. Ze reageren inderdaad beide wel erg goed op de click
![]()
marjan1986 schreef:mag ik mij hier ook melden? Ik ben Marjan en in het bezit van een 15 jarige fries x draver en een 8 jarige fjord. Mijn fjord is momenteel geblesseerd, voor het hele verhaal kijk hier. [VVDD] 2013 een jaar vol met onzekerheid. Door deze blessure, mag hij maar 10 min per dag aan de hand stappen op het harde, maar aangezien het voorjaar eraan komt en de lente kriebels nu toch wel beginnen te komen en meneer dus harstikke goed is in doordrammen en mij begint op te eten voor snoepjes! (ik weet het is verkeerd, maar dit is momenteel de enige manier om hem af te leiden), leek het mij verstandig om te beginnen met Clicker training aan de hand tijdens onze stap sessie's zodat hij zijn aandacht bij mij houd en mij niet omver beukt of op eet
! Nu ben ik dus een leek wat betreft clicker training en nu dacht ik mischien zijn hier mensen die mij tips kunnen geven hoe hier mee te beginnen tijdens onze stap sessie's, voordat ik ermee om ga rommelen en het niet goed uitpakt.