Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar hoe zit dat met emoties ofzo? Omdat je in je stem emoties legt (of de emoties daarin automatisch doorspelen). Maarja, doorgaans ben je wel blij op het moment dat je kan "clicken", dus dat zal ook niet meteen een probleem vormen waarschijnlijk.. 
Wil wel binnenkort Jonas-Zit-Foto's zien hé

Heb geprobeerd te zwijgen tijdens het trainen hoor, maar dat is zo moeilijk
En de pony's, vooral [***], doen het echt goed met stem-aanmoedigingen/beloningen.. [***] zie je dan gewoon groeien, die krijgt dan echt zo'n pretkop
Dus ik heb besloten dit er toch maar in te houden, alleen zit ik dus een beetje met het clicken wat ik dan nog moet uitzoeken
Wel leuk!
Hoe stoer! 
)

Binnenkort heb ik 2 LBE's rondlopen, die alleen maar willen spelen en lopen.. Ik zie het nog gebeuren
Op een geven moment duwde ze haar neus tegen de stok en ik zag haar denken dat is goed toch? Nou nee het is het uiteinde waar de bal zit en niet de stok meid..Dus heel stil gebleven, commando herhaald en daar ging het neusje op zoek naar de bal. Click, click!! crosmuller schreef:Solleke_Noah schreef:Woeps, ik klets ook altijd veel na de click
Ik weet niet of het erg is NA de klik, je kan het zien als onderdeel van de beloning denk ik. Dwz als je paard dat geklets ook leuk vindt, de ontvanger bepaalt.
.