Zo heb eerste les HA gehad. Kan niet echt zeggen dat ik iets heb bijgeleerd... Wel leuk met de obstakels etc. maar ik vond er eigenlijk weinig aan. Paardje en ik kennen al een hele dosis grondwerk, dus leiden en stoppen zat er al enorm goed in. Moesten 56 euro betalen en vond dat het eigenlijk niet echt waard. Ga er zoizo wel proberen verder mee te doen omdat het toch eens iets anders is, maar voor mezelf
Jammer dat het tegenviel, mijn les staat voor oktober gepland en ik hoop dat we wat meer de kans krijgen met toestellen te oefenen, want schriktraining en volgoefeningen dat lukt wel... ik dacht dat je bij zo'n les juist de kans is had de toestellen uit te proberen?
Vie en ik hebben wel een leuk trainingsparcours staan (wij zijn van België trouwens Bumblehorse en Solleke_Noah), wij willen gerust eens een trainingsdagje organiseren Vie is officieel HA-trainer
Dat is in brabant (kan je heel makkelijk vinden via Google natuurlijk) richting de belgische grens.
keona
Geplaatst: 13-09-12 10:00
Mi_Amore schreef:
Vie en ik hebben wel een leuk trainingsparcours staan (wij zijn van België trouwens Bumblehorse en Solleke_Noah), wij willen gerust eens een trainingsdagje organiseren Vie is officieel HA-trainer
Hoi Allemaal, ik kom hier even binnenvallen , ik zie dat jullie over horse agility praten. Ik zou heel erg graag een les dag willen plannen met Joyce Vos of met een andere instructeur die les geven in horse agility. Nu is bij mij in de buurt ( Tiel , Boven Leeuwen) geen instructeur en ken ik ook bijna geen mensen die hier geinteresseerd in zijn. Het lijkt mij leuk om hier een soort oproepje te doen aan de mensen die het ook leuk lijkt om een lesag te organiseren in deze omgeving. Groetjes Rachelle
@caaramel: als je nog een lesgeefster nodig hebt: Vie komt op locatie mét materiaal
Je kan ook naar ons komen, 1x per maand organiseren wij een playday, dan kom je dus met je paard naar onze wei en mag je op ons HA-parcours komen trainen onder het toeziende oog van Vie uiteraard
Vandaag weer een Horse Agility Doe-dag gehad op onze locatie en ook nog even zelf gespeeld. Ik was wat enthousiast
Concentratie voor langere duur is vaak ons item waar we aan moeten werken, vandaag 4 (bijna 5) hindernissen achter elkaar los kunnen afleggen en eigenlijk alle hindernissen een keer los gedaan. We gaan lekker! Toch maar eens een filmcamera'tje aanschaffen
wow dat ziet er gaaf uit Die tunnel, dat is wel interessant
Mijn paard vind HA mentaal best ook zwaar, ze kan het parcours zonder problemen 1x afleggen met vol enthousiasme en dan is het niet spannend genoeg meer