Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Irmy schreef:Andafries bedankt voor je tip. Ik heb het ook geprobeert met stem, maar meneer is nogal eigenwijs.
De kleine ophoudingen ga ik proberen, je moet trouwens niet denken dat ik hard aan de teugels trek.
Ik zal van de week (of volgende week aangezien ik het nogal druk heb) even een beter filmpje maken.
loveidefix schreef:Irmy schreef:Andafries bedankt voor je tip. Ik heb het ook geprobeert met stem, maar meneer is nogal eigenwijs.
De kleine ophoudingen ga ik proberen, je moet trouwens niet denken dat ik hard aan de teugels trek.
Ik zal van de week (of volgende week aangezien ik het nogal druk heb) even een beter filmpje maken.
Juist wel een keer trekken, wees maar eens streng!Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat.
Het is alleen belangrijk dat je loslaat ZODRA je reactie krijgt. Niets mis met een beetje aanpakken, maar houd het eerlijk
Zelf heb ik de laatste tijd helemaal geen tijd om ook maar iets te doen door die o zo leuke examens die over 6 week voor de deur staanNu zit ik midden in een toets week en waarschijnlijk moet ik ook nog herkansen dus komende tijd heb ik niet erg veel leuks te melden hier
Daarna ben ik gelukkig 3 maanden vrij dus dan gaat idefix weer vol aan de bak!
ZusJacobs schreef:Lekker dat het zo goed ging! Was er iets anders van jou kant? Of van zijn kant? Of?
ZusJacobs schreef:Maar hij heeft ook last in de bak? Want dat zou heel apart zijn...
ZusJacobs schreef:Nog 1 keerJa daar heb je inderdaad gelijk in, maar dat betekent dus echt dat ze zool heeeel gevoelig is! Bij een beetje dunnere zool heb ik dat namelijk nog echt niet gezien (heb er hier ook een met echt onwijs gevoelige voetjes.. Maar die loopt alleen op de weg op steentjes gevoelig). Apart hoor, ik hoop echt voor je dat het snel effect heeft!