Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Het begin zou zijn: targetten op het tabletje. 
Die heeft ten slotte een instructeursdiploma...
zucht, grrrrrr.
.
Kom net met m'n oud hond van de dierenarts.. hij word hartstikke blind. Hij is wel al 12 plus maar ik aaarh.. baal er zo enorm van.
crosmuller schreef:Wat een irritante kerel! Je hoeft toch niet meteen te bulderen als iemand met een suggestie komt. Jammer.
Niet aan te raden..
)
)
Soms breken mensen echt helemaal open door R+. 

Bij de hoelahoop moet het paard met de achterbenen er in staan en moet je alle vier de benen optillen.
Kijkt ze trouwens altijd zo leuk?

Ging echt super goed! [***] was echt happy, een heel andere pony als de laatste keer in de piste. En toen we terug waren was hij in de weide zelfs te porren voor wat loopspelletjes, met heel veel connectie! Leuk 
) en nog een object vlak langs de omheining want daar is hij met momenten nogal bang van (volgens mij zit hij wel eens regelmatig tegen de draad van de weide
). Dat zou de uitdaging van vandaag worden.. alleen trok hij meteen zelf naar het zeil toe en nog geen 10 minuten later was alle uitdaging achter de rug, hij ging zelfs in draf over het zeil
Dus ja, superknol is het wel
Maar moet echt snel dingen gaan verzinnen voor hem 
).
) en vandaag deed ik de porcupine op de borst met de stick (dus reageren op directe druk) en hij had iets van "waarom moet ik naar achter gaan, waarom ga jij niet?" en hij duwde gewoon vol terug
Deed hij in het begin allemaal niet hoor, was hij veel te bang en introvert voor.. Moet het nog gaan geloven dat RBI's heel vaak onderdrukte LBE's zijn