plutolover schreef:Ik wil me ook graag aanmelden. Ik doe vooral het rechtrichten en sterker maken aan de hand. Via de academische rijkunst/rechtrichten methode. Mijn zwaar op de hand haflinger is hierdoor zo verl sterkere geworden maar en stuk lichter.
Ik ga in sept beginnen met mijn opleiding
Welkom
welke opleiding ga je volgen?
@Jane2. Wat leuk dat het zo goed gaat met Storm en Silvy 
Voor mijn "oude" pony, ze is nu 22, heb ik nu een verzorgster. Een meisje van 11 die al jaren bij mijn instructrice lest voor handwerk. Ze wil nu ook graag gaan rijden maar mijn instructrice heeft geen geschikte pony, dus nu gaan we eens kijken hoe het met mijn pony gaat. Alle handwerk knoppen zitten erop dus dat gaat nu heel erg goed samen. Ze gaan nu eerst aan elkaar wennen en dan over een tijdje beginnen we met rijden. Vind het heel leuk om haar te helpen en dan ook te zien dat ze het beiden gelijk oppakken 
En met mijn paard het rijden weer opgepakt. Hij is nu 6 dus het gaat tijd worden hem wat vaker te rijden. Van het weekend ging het echt super goed! Travers en schouderbinnenwaarts in stap ging echt perfect. De draf ook maar ik grijp zelf nog teveel naar mijn teugels, dat is een werkpuntje. We zitten nog wel aan de longeerlijn maar als het zo goed blijft gaan zal het niet lang meer duren