Ik heb nogal de gewoonte om de teugel hoog te pakken en dan laat ik mijn hand naar beneden glijden tot de juiste hoogte. Dit tot grote ergernis van mijn instructeur. Nobody's perfect !!
Leuk Hoppit dat je les zo goed ging.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar ze is nog steeds niet van het erf af te krijgen en als dat lukt (enkel op kaptoom tot nu toe), dan is alles eng. Komende van een ijskoude, nooit schrikkende pony is dit wel even op mijn bol krabben. Ondertussen rijden we wel al weer in de bak, aan de hand en ondanks plots verschenen bakkabouters gaat dit op zich prima. Maar op de één of andere manier is alles nieuw en anders plots spanning en frustratie. 
Wel grappig, nu ze dus wat 'gevoeliger' is voor bakkabouters heb ik wat meer mijn binnenbeen nodig als ze van de hoefslag wil gaan bij de wapperende gewikkelde balen... Hoppa, travers als een echte
af en toe grappig wat ze er uit gooit om van het minder leuke af te komen
plutolover schreef:Ik wil me ook graag aanmelden. Ik doe vooral het rechtrichten en sterker maken aan de hand. Via de academische rijkunst/rechtrichten methode. Mijn zwaar op de hand haflinger is hierdoor zo verl sterkere geworden maar en stuk lichter.
Ik ga in sept beginnen met mijn opleiding
welke opleiding ga je volgen?