Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:Ik ben er niet echt mee bezig
Ok, hier en daar wel eens een oefening tussendoor en af en toe eens een paar hindernissen in de piste, maar ik heb zoveel te doen, heb veel te weinig tijd voor alles![]()
Maar een vraagje waar hier misschien mensen wat over weten ..
Cobe is uh, nogal beetje luiHij doet de laatste tijd erg goed z'n best, maar doet niet meer dan wat moet .. Ook heeft hij nogal de gewoonte om met z'n achterbenen te slepen, dit doet hij ook gewoon in de weide, alsof hij het niet nodig vindt om ze op te heffen. Denk niet dat er ergens een medisch iets is want tijdens het rijden doet hij het volgens mij niet (al moet ik nog eens iemand laten kijken) want dan moet hij meestal wel actief lopen enzo en dan heeft hij daar geen tijd voor
Maar anyway .. dat slepen is op zich niet zo'n ramp, maar het is wel vervelend als je bv. over een zeil loopt, want dat zeil is opgeplooid tegen dat hij daar over isHoe kan je dat verbeteren? Kan ik hiervoor bepaalde (dressuur/grondwerk)oefeningen doen? Iemand enig idee?