X_Michelle_X schreef:Goede ideeen zeg! Ga ik ook maar eens op mijn paard proberen... heeeeel voorzichtig,, want die bokt erg snel in galop
Als ik lichtjes ga knielen al.. maar word gelukkig wel steeds minder
ons paard is ook rond de 1.70 waarschijnlijk zelfs hoger, weet niet precies.. maar zelfs de kleinste komen bij de singel
xx
Is julliep aard zo groot ja? Hij ziet er helemaal niet zo groot uit :p Ons paard is 1.62, dus best klein voor een C-team paard... Enige nadeel is dat haar rug dan ook niet zo lang is, en dat is voor mij niet praktisch met oefeningen als ligsteun, vlag ect.
Opspringen doet bij ons ook bijna iedereen zonder hulp, alleen in het basis-team wel met hulp. Maar dat is ook meer voor het paard
Ik sprong overigens zelf op toen ik net een maand voltigeerde, maar dat was meer hangen dan springen 
Wat betreft de leeftijd... Ons team bestaat uit leden van 9 t/m 17 jaar (oudste is maandag 17 geworden). We voltigeren allemaal 2 tot 8 jaar.

dan krijg ik te horen:"he! daarvoor gaan we niet op vakantie! we gaan alleen dingen doen dat iedereen leuk vind ".

) maar ik zal zeggen dat het van internet komt