Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JMkaaay schreef:Wat doe je overigens als je de cue geeft en je paard is aan het zoeken naar wat hij moet doen? Bijvoorbeeld hij snuffelt eerst aan mijn hand en jas enzo.. Moet je dan een beetje wapperen met de zweep zovan "Hierzo!" of moet ik de zweep dichterbij brengen als hint? Of weghalen en overnieuw de zweep uitsteken?
JMkaaay schreef:Maar is er dan niet tijdens het aanraken heel weinig tijd tussen het geven van de stemcue en de bridge?
JMkaaay schreef:Wat doe je overigens als je de cue geeft en je paard is aan het zoeken naar wat hij moet doen? Bijvoorbeeld hij snuffelt eerst aan mijn hand en jas enzo.. Moet je dan een beetje wapperen met de zweep zovan "Hierzo!" of moet ik de zweep dichterbij brengen als hint? Of weghalen en overnieuw de zweep uitsteken?
JMkaaay schreef:Maar is er dan niet tijdens het aanraken heel weinig tijd tussen het geven van de stemcue en de bridge?
Maaike_Indy schreef:pony kan al targetten met neus en met hoef. Alleen vind ik het lastig om aan haar aan te geven wat ik van haar wil. Ik bedoel, een zweep onder haar neus en touch, is vrij duidelijk. Maar als ik nu wil dat ze met haar neus een pion dicht bij de grond aanraakt ipv met haar hoef vind ik lastig. Want soms wil ik ook dat ze diezelfde pion met haar hoef aanraakt.
Ik wilde haar vandaag met haar neus iets om laten stoten, maar ze deed het met haar hoefZe snuffelde er wel even aan, maar ging toen toch verder met haar hoef.
VogeltjeM schreef:Wat vind ik dit topic toch super, jullie geven zulke goede tips! Echt bedankt daarvoor!