Maar daar zijn we nog lang niet.
Kreeg helaas van de boer bericht dat ze nu met de nieuwe pony ook weer heel dominant is, dus zit ff in de rats. Ze heeft een stevig karakter maar heeft ook al echt op andere niveau's in de kudde gelopen. Snap niet waarom ze nu plots weer zo extreem dominant is naar paarden. De vorige heel dominante pony waar ze mee stond was ze eerst een paar maanden onderdanig, waarna dat op een week is omgedraaid en die pony panisch voor haar werd. Als die pony tussen jou en haar stond dan ging die pony over je heen (was ook een aangeleerd iets en flikte ie wel vaker).
Straks ondanks gipsje toch maar eens kijken of 'k wat aan de hand met haar kan gaan doen. Mss als ze wat bezig is.
@Wijslander, dan hoor ik graag ook waar jullie wel eens tegen aan lopen of hoe je iets aanpakt

Ik weet dat er bij mij en mijn vriend een stuk 'aanleg'/'paardengevoel' mist aangezien we er beiden niet mee zijn opgegroeid. Maar denk dat je weinig mensen zult vinden die zo bereid zijn te leren en stappen terug te nemen of aan te passen. In hindsight weten wij nu ook wel dat dit paard misschien niet de meest ideale was, maar ben er 100% van dat dit er zo eentje is waar je alles van gaat leren. The good and the bad.