Ik zou bv na click drie haar zelf laten opstaan (al dan niet via een commando) zodat ze dus niet tot rollen komt. Ik vind het best moeilijk met de mijne, Noah snapt goed genoeg wat ik wil, dat zie ik gewoon aan z'n hele houding
maar hij probeert altijd wat andere dingen voor hij effectief gaat liggen. Hoe heb jij het zo netjes op commando kunnen zetten? Zo gaat het bij ons:edit: kijk best zonder geluid
Ik heb de clicker in m'n linkerhand en in de andere hand snoepjes, maar ik klets er nogal op los
Later dacht ik dat dit misschien niet zo handig was omdat dit met opstaan te maken heeft. Maar ik heb een tijdje gewerkt aan het zitten en dit was zo'n vooruitgang dat ik automatisch clickte... Daardoor ben ik ook vergeten om het 'up' commando te geven.
Ik heb al een tijdje niet meer gereageerd, maar lees nog wel steeds mee. Ik zit hier in een dip, letterlijk en figuurlijk. Ik zit thuis met mijn rug, was net lekker terug begonnen op de nieuwe stal en nu weer stil gevallen. En als ik stil val, dan weet ik het allemaal even niet meer... Mssn doen de donkere dagen er ook niet goed aan.