Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ik heb ook een trainingsmaatje. Met haar bespreek ik mijn en haar doelen, zijn ze haalbaar en in een logische volgorde. Een keer in de maand gingen we elkaars paard bezoeken en onze doelen laten zien. Maar als een doel niet bereikt was dan wisselen we bv tips uit over de aanpak.
swaatjuh schreef:Citaat:Ik heb ook een trainingsmaatje. Met haar bespreek ik mijn en haar doelen, zijn ze haalbaar en in een logische volgorde. Een keer in de maand gingen we elkaars paard bezoeken en onze doelen laten zien. Maar als een doel niet bereikt was dan wisselen we bv tips uit over de aanpak.
Nou, dan heeft CM ook mooi een taak erbij voor komend jaar als mijn trainingsmaatje.
Bedankt HL, ik ga eens kijken wat ik over een jaar zou willen kunnen! Helaas weet ik nog niet goed hoe 2013 zal verlopen, aangezien ik de tweede helft van het jaar stage ga lopen en nog niet weet hoeveel tijd ik dan over ga houden.
liljebo schreef:Bedankt Nelleke... lees wel mee, maar heb even weinig te melden. Heb even tot na nieuwjaar alles in de koeling gezet. Heb momenteel geen zin om te trainen of om doelen te maken. Denk dat ik even met een fikse terugslag te maken heb. Ben tenslotte al van juni aan het klooien, met een nare uitkomst.
Maar goed... blijf wel lekker meelezen. Dat wel. Zal alleen niet zoveel deelnemen.
Amable schreef:Maar feitelijk laad je de click elke keer als je na de click voert.