Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

We rijden nu op mira, en straks zal ze waarschijnlijk ook voor de kar komen.
Welkom, en leuke pony's heb je!

Hij bleef wel staan maar keek me de hele tijd aan van "baasje, moet dat? Help?" .. En toen ik het zeil er weer afdeed moest hij even pauzeren, hij liep toen gewoon weg van mij, het werd 'm even wat veel denk ik
Heb hem toen even laten doen, hij wilde gaan rollen, maar dan toch maar weer niet en toen ineens .... Hij heeft me daar een showtje weggegeven
Hoezo oude, kreupele pony ...
Na het showtje kraakte hij wel heel erg
Hij is toch oud

Heb ook een poging gedaan tot flemen maar daar moet ik nog eens goed over nadenken. Heb hem nog nooit zien flemen en dat wat bij [***] werkte werkt bij hem niet dus dat is nog moeilijk 
Ik kan niet zeggen dat ik het beest echt goed begrijp .. vroeger wilde hij nooit niks, en nu wil hij alleen maar rennen en gek doen
Tsja je moet wat...
Heb wat leuke foto's zo, moet ze nog even op mn laptop zetten 
Vandaag voor het eerst gefietst met Daiske, in het begin was ze vrij druk maar daarna was ze erg braaf. Vooral lekker veel gedraafd om conditie op te bouwen, en lange rechte stukken lekker hard in galop
Daarna lekker gewandeld en slobber gemaakt voor dr
En nog even zonder zadel gesprongen, ongeveer 40 cm denk ik, en nog even vrij laten springen, ongeveer 80 cm

En flehmen, maar dat doet ze bijna niet uit zichzelf (tenzij ze bedeld
)

De foto's willen niet