vanspeijk schreef:Na thermografisch onderzoek blijkt mijn paard flink in de kreukels te liggen. Dit heeft ze altijd al gehad, maar dit hebben wij niet opgemerkt omdat ze dit kon blijven compenseren. Sinds we aan de hand werken moet ze haar lijf beter gaan gebruiken en haar gewicht correct verdelen over alle 4 de benen, en toen kwam de narigheid eruit... Vrijdag komt de osteopaat, dus ben benieuwd hoe het daarna zal gaan. Zal dan wel weer een tijdje rustig moeten opbouwen, heb nu al een tijdje niks kunnen doen omdat paardlief last van d'r lijf had. Heb wel weer zin om aan de slag te gaan!Bommeltje_ schreef:Mijn pony vind het dus moeilijk om los te laten in haar rug. Ik train haar dus ook aan de hand lang en laag te gaanlukt al aardig, maar het blijft heel lastig..
[ [url=m/bNvRUc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als tip: blijf gewoon meewandelen, kan eventueel in fiks tempo, maar als je gaat meerennen wordt het voor jou ook lastiger om je balans te houden. Probeer daarnaast rechtop te blijven lopen, is ook weer een stukje extra balans. Ben het verder met ijssnuiver eens dat het er wat gespannen uitziet, probeer je eigen lijf te ontspannen. Succes!
Dankje! Dat is een hele goede tip ga ik mee aan de slag