Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoycexEnya schreef:Hoi allemaal
Ik was een beetje aan het kijken, Ik wil graag beginnen met werken aan de hand, eerst wil ik natuurlijk een katoom aanschaffen en dacht aan dezehttps://www.kramer.nl/kaptoom-Gala.htm?websale8=kraemer-pferdesport.49-NL&pi=540147&ci=262952&ref=Retarketing%2fcriteo&subref=540147
Kan je dit beginnen zonder eerst les of is les wel belangrijk ( ik denk het wel natuurlijk, maar zelf al een beetje beginnen kan geen kwaad of wel.)
Ik heb het ebook gelezen van Marijke de Jong.
Ik heb eventueel iemand die les daarin geeft
ijssnuiver schreef:En totaal iets anders, hebben wij eigenlijk ook nieuw topic nodig bij 100 pagina's? Of ligt dat aantal hoger..
A_nouk schreef:ijssnuiver schreef:En totaal iets anders, hebben wij eigenlijk ook nieuw topic nodig bij 100 pagina's? Of ligt dat aantal hoger..
Ik breek eventjes in:
Zolang jullie berichten nog steeds over hetzelfde onderwerp praten en netjes on topic blijven mogen jullie gewoon tot 500 pagina's door gaanals jullie liever een nieuw topic willen om eventueel een frisse wind door het topic te krijgen mag dat ook!
Mochten jullie voor een nieuw topic gaan geef het eventjes aan dan zet ik hier tzt een slotje met een link naar het nieuwe topic. Anders nog veel plezierige pagina's gewenst
pol1 schreef:Vraagje: draf aan de hand lukt heel aardig! Hoe maak ik een begin met de galop? En is het handig om dit eerst in een kleinere ruimte te oefenen (.Bijvoorbeeld longeerton?).. Mijn paard kan zeer snel loperig zijn!
pol1 schreef:Ik denk dat ik een paar ski's onderbindaangezien mevrouw nog wel es behoorlijk heet kan reageren wat zich de eerste keren nogal eens in een flink tempo kan uiten!
ijssnuiver schreef:pol1 schreef:Ik denk dat ik een paar ski's onderbindaangezien mevrouw nog wel es behoorlijk heet kan reageren wat zich de eerste keren nogal eens in een flink tempo kan uiten!
Haha!
Wellicht is het dan een idee om bijvoorbeeld een leadrope aan de middelste ring te doen ipv teugeltjes te gebruiken. Als ze dan inderdaad weg schiet, kun je gewoon de lijn laten vieren.
Bommeltje_ schreef:Mijn pony vind het dus moeilijk om los te laten in haar rug. Ik train haar dus ook aan de hand lang en laag te gaanlukt al aardig, maar het blijft heel lastig..
[ [url=m/bNvRUc.jpg]Afbeelding[/url] ]