Welkom tamara

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
macholoverr schreef:Ja ik wil dr heel grag in verder dus maar ik heb geen idee hoe ik dat moet gaan doen =O En daarom wilde ik me graag aanmelden! Miss kunnen jullie mij beter uitleggen wat het nou pressies is? Wat ik er mee kan berijken... Ik vind het leuk om te doen maar heb indd geen idee wat ik van hem kan verwachten en vragen =)
macholoverr schreef:Iris ik wil graag beide kante op maar dan op een leuke manier zonder dat ik me dier verkeerde dingen aan leer =)
macholoverr schreef:Ja ik wil dr heel grag in verder dus maar ik heb geen idee hoe ik dat moet gaan doen =O En daarom wilde ik me graag aanmelden! Miss kunnen jullie mij beter uitleggen wat het nou pressies is? Wat ik er mee kan berijken... Ik vind het leuk om te doen maar heb indd geen idee wat ik van hem kan verwachten en vragen =)
[***] schreef:Hmmja, maar even een paar daagjes aankijken![]()
Ik zit met Boke ook nog steeds te dubben of ik daar nu eens de DA voor ga bellen voor grondig onderzoek of het gewoon aankijk ..
@ Jolijneniris : oei, waar heb je ze besteld?
En wat ging er niet goed met lange lijnen dan?
De rest klinkt wel goedZo ver zit ik nog niet
Robin_Rikkie schreef:[naam], wat is er met [***]? is hij nog steeds beetje kreupel?
Jolijneniris schreef:Ze wou niet vooruitmaar ik ga het eerdaags nog een x doen
Uum waar heb ik ze besteld xd idkmaar gelukkig heb nog niet betaald
, moet aan de deur