Welkom tamara
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar wel zijn eigen schuld, nouja. deels
we waren aan het lange lijnen, en hij schrok opeens ergens van, echt normaal schrikt hij nooit, weten niet waarvan, dus hij schiet ervandoor, nouja, ik kan hem dan niet meer houden
kan er moeilijk achteraan rennen
zo snel ben ik niet
Hij is dus naar stal gerend, ondertussen stukken modder tegenkomen, vermoedelijk beetje uitgeschoven of iets.. maar als hij gelopen heeft doet het daarna niet meer pijn, lopen doet ook geen pijn
maar van te voren is het zooo gevoelig op zijn kont, echt in elkaar krimpen als je het aanraakt en dan draaien enzo, maar als hij beweging heeft gehad niet meer
maar met lopen doet het geen pijn, hij ging uit zichzelf in zijn stukkie zand rondcrossen en bokken, had hem daarna aan de longeerlijn, ging hij ook een paar x ff crossen
macholoverr schreef:Ja ik wil dr heel grag in verder dus maar ik heb geen idee hoe ik dat moet gaan doen =O En daarom wilde ik me graag aanmelden! Miss kunnen jullie mij beter uitleggen wat het nou pressies is? Wat ik er mee kan berijken... Ik vind het leuk om te doen maar heb indd geen idee wat ik van hem kan verwachten en vragen =)
, in de vrijheidsdressuur richting , of grondwerk of iets totaal anders ? macholoverr schreef:Iris ik wil graag beide kante op maar dan op een leuke manier zonder dat ik me dier verkeerde dingen aan leer =)
macholoverr schreef:Ja ik wil dr heel grag in verder dus maar ik heb geen idee hoe ik dat moet gaan doen =O En daarom wilde ik me graag aanmelden! Miss kunnen jullie mij beter uitleggen wat het nou pressies is? Wat ik er mee kan berijken... Ik vind het leuk om te doen maar heb indd geen idee wat ik van hem kan verwachten en vragen =)

en als het niet over gaat of niet verbetert komt de DA wel

Zo ver zit ik nog niet
[***] schreef:Hmmja, maar even een paar daagjes aankijken![]()
Ik zit met Boke ook nog steeds te dubben of ik daar nu eens de DA voor ga bellen voor grondig onderzoek of het gewoon aankijk ..
@ Jolijneniris : oei, waar heb je ze besteld?
En wat ging er niet goed met lange lijnen dan?
De rest klinkt wel goedZo ver zit ik nog niet
maar ik ga het eerdaags nog een x doen 
maar gelukkig heb nog niet betaald
, moet aan de deur
Robin_Rikkie schreef:[naam], wat is er met [***]? is hij nog steeds beetje kreupel?
Jolijneniris schreef:Ze wou niet vooruitmaar ik ga het eerdaags nog een x doen
Uum waar heb ik ze besteld xd idkmaar gelukkig heb nog niet betaald
, moet aan de deur
Kent ze de stemcommando's wel gewoon? En reageert ze dan niet (zij het aarzelend)?