Wauw, Delphine, een superleuke voorstelling! Heel knap gedaan....hier is het circus inderdaad niks bij!
Zo hé, das nog eens een show ! Hoop dat ik ooit in de buurt kom van wat jij kan met je dieren. Toppie hoor !!
WAUW wat ziet dat er ontzettend leuk en relaxt uit zeg!Dat hondje hoe die "dood neervalt" hahaha geweldig!Ik weet dat er in Almere een western beurs gehouden wordt met linedance en meer, eigenlijk vind ik wel dat jij erbij hoort!!!Liefs, Broekie
Geweldig filmpje!!!Dit zou echt wat voor mijn man zijn om met zijn paard te gaan doen.....!*laat filmpje nu aan hubbie zien*
Deze heb ik al heel vaak gezien, geweldig hoe jullie dat doen, heel knap en heel rustig, petje af.Hopelijk mag ik jullie eens in het echt bewonderen!
hahah dat laatste stukje met die hond.. geweldigg!!ik vind dat je echt een hoop kan met je paardje en hond!! super!
Oh, ik ben echt sprákeloos. Ontzettend mooi om te zien. Wát een africhting van beide dieren. Petje af!Bij 4.48min 'Hee, let 'ns op jij!'. Echt super! Hoelang heeft je dit gekost om je pony alles aan te leren?