Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lshannah schreef:Ik zit nog enorm in dubio. Ben zo bang dat als ik me opgeef dat ik vervolgens weer afhaak... en voor dat bedrag zou dat enorm zonde zijn. Als ik nadenk over wat ik allemaal nu had gekund, zoals volleerd salsa dansen, Spaans spreken e.d. twijfel ik als een malle.
Doen? Niet doen? Ik heb nul ervaring met dit soort grondwerkoefeningen. Je moet dus ook een touwhalster aanschaffen? Er is helaas geen demo-stuk van de online cursus vrees ik? Sorry als ik vragen stel die al geweest zijn!
lshannah schreef:Ik zit nog enorm in dubio. Ben zo bang dat als ik me opgeef dat ik vervolgens weer afhaak... en voor dat bedrag zou dat enorm zonde zijn. Als ik nadenk over wat ik allemaal nu had gekund, zoals volleerd salsa dansen, Spaans spreken e.d. twijfel ik als een malle.
Doen? Niet doen? Ik heb nul ervaring met dit soort grondwerkoefeningen. Je moet dus ook een touwhalster aanschaffen? Er is helaas geen demo-stuk van de online cursus vrees ik? Sorry als ik vragen stel die al geweest zijn!
xLovesPower schreef:Misschien een beetje een stomme vraag![]()
Maar is de cursus in het Nederlands?
Mijn Engels is niet zo heel erg goed
astriidj schreef:Heb de Q&A helaas gemist, maar even terugkijken dan
Ik ben wel benieuwd naar een filmpje van een paard dat niet alleen of voorop op buitenrit durft, en bang is voor water (afspuitplaats en plassen).
Module 1 & 2 gaan vrij aardig hier, al laat ze nooit helemaal de hals vallen. Doen jullie paarden dit wel? Module 3 nog niet aan begonnen, maar heb hier ook het probleem met de handler (en een drachtige merrie die ik op dit moment niet zoveel meer kan rijden).
Idra schreef:Ook interessant: hoe gaat Tristan te werk bij het zadelmak maken?