shinehorse schreef:Misschien even het topic lezen dan kom je er vanzelf wel achter vooral het begin (enne je hoeft op de foto's ook echt niet op hetzadel te letten)
Heb je het tegen mij?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
shinehorse schreef:Misschien even het topic lezen dan kom je er vanzelf wel achter vooral het begin (enne je hoeft op de foto's ook echt niet op hetzadel te letten)
chelle_dora schreef:TS, nogmaals de vraag waar je al die tijd vandaan gaat toveren dan.
Batlow schreef:Dorike schreef:Weet je, als je geen tips of reacties wilt horen moet je gewoon een dagboek bij gaan houden. Je update wel elke keer maar reageren op de vragen die gesteld worden? Ho maar
Kijk, ts is dan niet helemaal just bezig, maar ze is nergens verplicht tot antwoord geven op vragen.
Batlow schreef:[...], maar iedereen moet leren een eigen paard te hebben, daar is geen gebruiksaanwijzing voor. Ben al blij dat iemand haar gaat helpen ipv dat ze het alleen gaat doen
Batlow schreef:Toen ik aan mijn eigen pony begon had ik ook de ballen verstand? waar wil jij die ballen verstand vandaan halen? Ik heb dit allemaal geleerd toen ik mijn eigen paard al had. Ik heb nu nog steeds een beetje ballen verstand, maar weet dat het goed gaat met mijn paard en pony. Ik was ongeveer ts toen ik aan mijn pony begon