ik vind een boek dat al bij meerdere mensen hier in het bezit is nog niet eens zo heel zelfdzaam

Dit is een gevalletje, wat de gek er voor geeft..
vergeet niet dat er een periode is geweest dat specifieke deeltjes uit de bianca serie voor bijna 50 euro van de man gingen.. dat vind ik veel zwaarder overdreven dan 300 voor vakliteratuur..
heb zelf een boekje met een lang gedicht met illustraties in gelimiteerde genummerde uitgave (herdruk al).. waar ik slechts 30 euro voor neergeteld heb, zit altijd netjes in plastic met het bandje er weer netjes omheen waarop aangeven staat dat het een gelimiteerde heruitgave is.. Maar zelfs daarvan zijn er 1000 gedrukt. je komt ze gemiddeld 2x per jaar tegen online (zo rond de 40 euro.. dus ik zit in de winst

De waarde van Das Gymnasium zit hem niet in zeldzaamheid, maar meer in het feit dat iedereen het graag wil hebben, en eenmaal in de kast niet graag wegdoet + dat velen bereid zijn zwaar over te betalen voor het boek om het maar te krijgen

heb een paar boeken op mijn lijstje staan, die ik slechts 2x ben tegengekomen in 20 jaar en spijt heb dat ik toen niet gewoon betaald heb