Of ja, probleem ... Ik weet gewoon geen oplossing

[GVL] Voorwaarts-Neerwaarts stimuleren?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:Slofteugel is inderdaad ook iets wat me al aangeraden isMoet alleen nog eens vragen in welke constructie, maar misschien ook zoals jij zegt. Moet ik er eerst weer eens een longeersingel rondkrijgen
Dat is ookal een heel avontuur op zich (omdat hij heel gevoelig is in de singelstreek zeg maar, heel snel wondjes enzo). En heb dan zitten denken .. Ik heb het idee dat hij, om die druk van de slof te ontlopen, juist nog meer met z'n neus naar z'n borst gaat gaan ... Heb hem eens in de gaten gehouden bij het longeren en me proberen voor te stellen hoe het zou zijn als er dan een slofteugel aan zou hangen, en ik kwam tot die conclusie .. Ik weet het niet?
Klinkt goed!
Ik heb zelf ook meer met DIV dan met VDVD doe ik tussendoor wel, voor de leuk, maar verder dan de kleinere dingetjes gaan we toch niet komen denk ik
ZusJacobs schreef:Sabine, ik denk dat een slofteugel voor Cobe niet het juiste middel is (+ dat het ook zonder kan). Cobe loopt namelijk naar mijn idee te opgekropt, mist lengte in zijn hals, wat hij moet leren is zijn hoofd naar voren te steken en dus zijn hals langer te maken. Voorwaarts neerwaarts is (correct gezien) namelijk niet op de loodlijn maar ervoor, wat Cobe mist.