Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

saroanda schreef:Ik zie ook het probleem niet, moet je die van mij eens zien aan de longe, dat is pas een probleem. Zo te zien trekt hij niet, loopt hij niet van je weg, blijft hij netjes om je heen lopen. Die van mij pakt het bit vast en gaat achterwaarts lopen, dat is pas een probleem.
suleilitha schreef:saroanda schreef:Ik zie ook het probleem niet, moet je die van mij eens zien aan de longe, dat is pas een probleem. Zo te zien trekt hij niet, loopt hij niet van je weg, blijft hij netjes om je heen lopen. Die van mij pakt het bit vast en gaat achterwaarts lopen, dat is pas een probleem.
Dat zal best, maar de manier waarin in het filmpje de pony in het rond wordt gejonast is erg genoeg en vooral dat de longeerlijn zelf als gaspedaal wordt gebruikt. Verder ontgaat de titel van het topic me volledig want wat moet de pony afleren? Even de kont in de hemel als je hem los gooit aan de longe, wat geeft dat nou?
, ik zie het probleem van de TS niet. suleilitha schreef:Ik dus ook niet, Saroanda, ik denk dat een longeerclinic erg veel verheldering zou brengen, verder is het dier zich gewoon even aan het uitleven en daar is niks mis aan. Erger vind ik het geslinger met de longeerlijn die niet is bedoeld als middel om aan te sporen.

KiWiKo schreef:Nah, ik vind dit echt geen probleem![]()
Maar wat ik me wel afvraag is waar het commando JA JA JA JA ..... JA voor staat??? want die snap ik niet