wie kent dit boek?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dani_

Re: wie kent dit boek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 11:43

silfie35 schreef:
hahah... die vrouw op de voorkant van het boek heb ik pas in het echt gezien op ch bennekom!

Ik heb haar ook pas gezien met een demo. Wat een fantastisch paard (en vrouw Knipoog ) is dat.

Ik heb het boek ook en ik vind het heel leerzaam, ook voor de beginner. Of het werkt weet ik niet, want ik heb me er nog steeds niet toe gezet er mee te beginnen...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 06:35

xyzutu2 is ik de auteur van dit boek Lachen

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-08 07:41

dat wist ik al Banjer, ze reageerd alleen niet op mailtjes Huilen
Vond het zo vervelend dat er op de site staat: in drie dagen heb je het in huis, als ik had geweten dat dat niet zo was, had ik het al lang ergens anders besteld of gekocht.
Wat dat betreft maakt ze niet echt goede reclame voor haarzelf...

mijnvlinder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 19:19

Ik heb hem besteld via bol.com vandaag binnen gekregen en woensdag besteld, ging heel snel dus. Maar dan wel zonder klicker. Ga er morgen maar eens mee beginnen, ziet er wel goed uit veel afbeeldingen.

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 19:25

mijnvlinder schreef:
Ik heb hem besteld via bol.com vandaag binnen gekregen en woensdag besteld, ging heel snel dus. Maar dan wel zonder klicker. Ga er morgen maar eens mee beginnen, ziet er wel goed uit veel afbeeldingen.

Ik dacht eerst ook zonder clicker, maar die was goed verstopt Haha!

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 19:34

ponyfee schreef:
dat wist ik al Banjer, ze reageerd alleen niet op mailtjes Huilen
Vond het zo vervelend dat er op de site staat: in drie dagen heb je het in huis, als ik had geweten dat dat niet zo was, had ik het al lang ergens anders besteld of gekocht.
Wat dat betreft maakt ze niet echt goede reclame voor haarzelf...

heb je het boek al wel binnen dan?

raquel_Macho

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 10:17

dat meisje op de voorpagina heb ik wel eens zien rijde egt gaaf om haar zo met haar paard te zien.. zo bijna zonder hulpen gaat het paard gewoon ligge egt een gaaf gezicht..

inkidinkidoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 06:42

Ze komt haar afspraken wel na hoor! maar heeft het gewoon superdruk... Ze is namelijk nu weer bezig met het afronden van een nieuw boek! (paardenfotografie, en die wil ik ook hebben Tong uitsteken )

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 09:08

Ik heb het boek ook. Ja
Vind het erg leerzaam. Alles is stap voor stap uitgelegd en ik vind het héél duidelijk.

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 16:01

Heb het boek sinds donderdag. Erg goed en leerzaam boek met erg duidelijke uitleg over de oefeningen en hoe je die het beste aan kunt leren. Ja

Had het boek overigens bij Bol.com besteld en had het binnen een paar dagen in huis.

_Paula_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:35

Ik heb laatst het boek gekregen en ben er meteen in gaan lezen. Ik doe met mijn pony ook vrijheidsdressuur maar ik ben er nog niet helemaal goed in . Het is wel een echte aanrader ! OK dan!

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:15

mij lijkt het boek ook wel heel interessant, maar het lijkt me wel een beetje veel geld voor zo'n boek of niet? en kan je het ook lenen in de bibliotheek ofzo?

Brendos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:22

Een vriendin van mij heeft het boek recent nog gelezen, ze was er helemaal enthousiast over!

_Paula_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 12:08

Het is echt een goed boek . Ik ben mijn pony ook kunstjes aan het leren ; Het Compliment zit er al aardig in , Ik begin nu met liggen . Maat het boek is een echte aanrader voor mensen die nog niet zo veel verstand van Vrijheidsdressuur of clickertraining weten .

hvj_bw_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 16:03

ik krijg hem hopelijk voor mijn verjaardag. heb er al een paar maanden geleden door heen gebladerd en het is echt heel duidelijk.

o0jamie0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 15:56

ponyfee heb je het boek al gekregen ?

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 08:04

ik heb het boek ook. het is echt een super goed en leuk boek je leert alle kunstjes om op 3 manieren te leren dus als je paard er 1 niet snapt snapt hij die andere wel waarschijnlijk. ik ben met dat boek begonnen en mijn paard snapt het helemaal Haha!

coco_trustme

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 19:47

Ik heb dit boek ook, het staat allemaal heel erg duidelijk uitgelegd.

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 20:39

emjam schreef:
mij lijkt het boek ook wel heel interessant, maar het lijkt me wel een beetje veel geld voor zo'n boek of niet? en kan je het ook lenen in de bibliotheek ofzo?

Ik vind dat je waar voor je geld krijgt hoor. Ja En of je het bij de bibliotheek kunt lenen, geen idee. Zul je bij de bibliotheek bij je in de buurt moeten proberen. Bij onze bibliotheek is het in elk geval niet te krijgen.

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 08:22

ja ik heb het boek inmiddels binnen, heeft idd een tijd geduurd (dus mischien had ik toch beter bij bol.com kunnen bestellen)

Maar voor degene die interesse erin heeft: ik heb het boek weer te koop staan, ik vond het zelf erg tegenvallen, veel is gericht puur op haar eigen ervaringen en dat was niet wat ik zocht.

Dus als er geintereseerden zijn voor het boek: doe maar een leuk bod en ik stuur hem op, slechts eenmaal doorgelezen dus gloednieuw Knipoog

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 08:28

Dat houd mij dus ook een beetje afstandig....ik heb het doorgebladerd, maar vond er veel eigen ervaringen in staan.
Maar ik wil het toch wel een kans geven. Wat vraag jij ervoor en waar in Limburg woon je?

Smartie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 11:48

Ik heb het boek nu twee en halve week week geleden besteld maar nog steeds niets binnen.
Wel heb ik vorige week een reactie gehad op mijn mail ze had het boek gepost dus vreemd dat ik het nog niet had gehad.
Afgelopen donderdag zou ze het weer op de bus hebben gedaan, maar nog steeds geen boek.

Ik had het ook idd ook beter bij bol.com kunnen bestellen.

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:46

Heb dit boek afgelopen weekend besteld bij de boekenwinkel,
ik ben benieuwd of het wat is, maar veel mensen hoor ik zeggen dat het een super boek is,
en zeker om nieuwe dingen uit te leren!
We zullen zien Knipoog

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 21:40

Heb het boek gelezen. Erg leerzaam en heb er veel van op gestoken. Ook grappig om die verhalen van die shetlanders te lezen.

Sally1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 14:46

heb hem wel eens zien liggen
Denk dat ik hem ook ga aanschaffen, wel leuk om het weer een beetje op te pakken.