Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
o0o_Jade_o0o schreef:Ik heb het ook gezien! En we hebben de stallen bezocht! Echt zalig ,, en een handtekening van Frederik en zijn vrouw ,, (Alleen hadden we geen fototoestel bij!!) De voorstelling zelf vond ik wel mooi, maar niet megaspectaculair. Die vrijheidsdressuurkunstjes kunnen velen onder ons ook en een stel veulens dat rondrent is nu ook niet bepaald het moeilijkste wat er bestaat. De decors vond ik wel super mooi! En de hoge school dressuur zonder zadel en hoofdstel was machtig! Het was mooi, maar qua vrijheidsdressuur vond ik het niet wereldschokkend. Maar ja,als je het vergelijkt met A. Nezrozov en de hoge school van wenen...
Jotalovers schreef:Wij gaan 1 september, ik kreeg het cadeau voor m'n verjaardag.
We zitten op de 1e rij en mogen naar de stallen gaan kijken ook, we mogen de paarden niet strelen wat te begrijpen is; indien je al aan een ziek paard kwam en dan aan één van hun paarden verspreiden de bacteriën zich.. En, die mensen zorgen écht goed voor hun paarden en voor de show zo goed mogelijk te maken. Hun hele leven trainen ze al met die paarden. Echt goed!