lange lijnen waar te verkrijgen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tienus63

Re: lange lijnen waar te verkrijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 12:16

Ik gebruik dezelfde methode als Regine, maar dan echt om te longeren en te slepen.
Mijn lijn is zo lang dat ik netjes in het midden van de volte kan blijven staan, als ik mijn paard op een grote volte zet.

En wil ik haar juist op het lange rechte stuk aan het werk hebben, dan zou ik mijn niet te pletter, zelfs niet in de galop.

maaike_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:49

regine schreef:
maaike van de vis schreef:
Ja, ik heb je wel gezien Regine, wist ook wel wie je was, durfde je alleen niet aan te spreken Bloos

Huh? Waarom niet?? Zo angstaanjagend zie ik er toch niet uit?! Clown
Als we mekaar nog is treffen gewoon doen hor!!
Ik heb jouw Tinker helemaal niet gezien, maar was denk ik druk met los'rijden'.
Doe je volgend jaar ook mee met de recordpoging?

Haha okee, zal ik doen Haha!

Wij deden mee in het stukje waarin Piet wilde laten zien dat je geen Barokkepaard hoeft te hebben om te langeteugelen. Er waren 2 falabella's bij en een Arabier. Met een ingesproken "communicatie" tussen de paarden, waarbij Sarah achterwaarts de ring in moest komen terwijl er werd gezegd: "Hoezo geen Barok. Ik zal ze mijn kont eens laten zien Clown " En nog een heel verhaal van de paarden onderling.
Was best grappig stukje, alleen Saar en ik werkten niet echt mee Haha! (ik werd onwel vlak van te voren het meisje op de foto kreeg Saar opeens in handen geduwd dat zij er maar mee de ring in moest Haha!, en Sarah vond het publiek doodeng).

Of ik volgend jaar weer heen ga weet ik niet.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 09:54

Ja ik hoorde dat er lange lijnen met 'geen barokke' voor ons proefje zou komen maar ik heb daar helaas dus niks van gezien! Was ik in de losrijbak en was ook beetje zenuwachtig dus heb ook niet zoveel gehoord van wat er in de grote bak gezegd werd.
Jammer dat je onwel werd, toch het leukst om zo iets zelf te doen. Je Tink staat wel mooi attend op de foto :J

Cap vond het 1e rondje het publiek ook mega eng, bij opkomst zat ook wat vertraging tussen haar en haar voorganger want de gordijnen van de intree wapperden haha, maar toen we echt met de proef begonnen had ze zo iets ooooh dit ken ik... gaan we dit doen? oke Clown ... en was ze onwijs braaf!! Zette geen pas verkeerd en ik was mega trots natuurlijk!

somokkele

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 10:05

Toch leuk dat er zoveel mensen lange lijnen!! Ik doe het ook met mijn paardje. Heb 2x een clinic van Piet Bakker gehad en nu gaat mijn instructrice met me verder.

Ik heb een KWPN-er van 1.80 en loop met een slofteugel. Het gaa net aan moet ik zeggen, voor het mooie zou hij een meter langer moeten zijn.

Vinden jullie paarden het ook zo geweldig?? BJ wordt 3x zo groot en stoer van het lange lijnen nl hihi

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 12:28

Cap vind het ook super! Loopt echt te swingen voor me neus en de 'moeilijke' oefeningen gaan haar veel makkelijker af zonder ruitergewicht!

somokkele

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 13:29

De moeilijke oefeningen zijn we nog niet helemaal aan toe hihi. Hij heeft al moeite genoeg om met zijn grote lijf in verzameling te lopen. Das zijn moeilijke oefening haha!!

Maar hij vindt het aan de lijnen idd makkelijker als met ruitergewicht. Ze kunnen natuurlijk toch met een grotere vrijheid bewegen.

Ik vind trouwens wel dat het een enorme bodybuilder wordt van dat lange lijnen.