Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evy schreef:Ja, vanaf 18 september...
Maar de levertijd is binnen 2 weken, dus we moeten iig nog een week geduld hebben
quinoa schreef:Evy schreef:Ja, vanaf 18 september...
Maar de levertijd is binnen 2 weken, dus we moeten iig nog een week geduld hebben
Oh ja is ook zo, nou nog maar even geduldig zijn haha
aiko schreef:quinoa schreef:[
Oh ja is ook zo, nou nog maar even geduldig zijn haha
Ik vind wel dat ze de binnen 2 weken wel heel letterlijk neemt, de post voor vandaag is al geweest maar nog steeds geen boek. Zo lang hoeft het opsturen van een boek toch niet te duren (ook niet als het er meerdere zijn, een dagje inpakken en alles tegelijk op de post en je bent klaar). Het is dat ik allang betaald heb anders had ik hem echt ergens anders besteld waar ze een stuk sneller zijn met leveren.
Amable schreef:Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat het boek op zee vertraging heeft gehad. Maandag worden ze verstuurd dus hou dinsdag de brievenbus in de gaten!
aiko schreef:Ik vind wel dat ze de binnen 2 weken wel heel letterlijk neemt, de post voor vandaag is al geweest maar nog steeds geen boek. Zo lang hoeft het opsturen van een boek toch niet te duren (ook niet als het er meerdere zijn, een dagje inpakken en alles tegelijk op de post en je bent klaar). Het is dat ik allang betaald heb anders had ik hem echt ergens anders besteld waar ze een stuk sneller zijn met leveren.
Evy schreef:of Woensdag![]()
Ik had wel in een krantje gezien van 'te paard' dat er een advertentie instond over het boek! Vet leuk, ik werd helemaal enthousiast en ik liet het aan iedereen zien.
*Kìjk!!! Hier staat odin in!!*