Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amber_ schreef:Mensen doe nou niet zo moeilijk !![]()
Ze vraagt toch hoe het moet ? En niks anders.. Die reactie hier van dat het onverantwoord is kennen we nou wel !! *herhaling* weet je wel ! Als zij het wilt, laat het haar dan doen.
Ik heb het de mijne ook aangeleert, (voor de mensen: als TWEEDE oefening)
Ik pak het halster onder vast en duw haar omhoog en ik geef klein, wel zachte, tikjes tegen haar voorbeen. Ze huppelt omhoog, of klein stukje, of voetje van de vloer. Maar dat is al een begin en belonen
Ramona_lief schreef:Amber: die kenden ik al, maar ik heb het niet zo op die vanwege dat je pony naar je toe kan draaien onder dat huppeltje en dus die hoeven in je gezicht kan krijgen.
Danielle: Volgens mij heb jij dan geen idee hoe ik reageerde![]()
Volgens mij ben jij heel kinderachtig bezig![]()
Volgens mij zie jij mij als een penny meisje![]()
Volgens mij heb jij die tekst niet goed gelezen anders zou je met je gezonde verstand niet zo reageren![]()
(naja dat weet ik allemaal wel zeker)
merrieveulen schreef:eerlijk gezegd denk ik dat je je eigen expertise overschat. er zijn hier, nogmaals, veel mensen die veel en veel meer ervaring hebben dan jij. maar goed, ik denk niet dat je van plan bent om er rationeel over na te denken of eventuele tips of adviezen op te volgen, aangezien je toch je plan al klaar hebt... eigenlijk begrijp ik niet zo goed waarom je dit topic dan hebt geopend.
natuurlijk kan je op jouw leeftijd al aardig wat ervaring hebben, dat had ik zelf ook. maar zeker bij dit soort onderwerpen is het geen overbodige luxe om naar de tips van anderen te luisteren. het feit dat je van veel mensen hetzelfde advies krijgt zou toch een alarmbelletje moeten doen rinkelen.
[edit] onderschat = overschat, inderdaad...